EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Over Jane Austen zijn ontelbaar veel biografieën geschreven. Daarnaast zijn ook veel boeken gebaseerd op een verhaal van Jane Austen of zijn schrijvers op een andere manier creatief met haar werk aan de haal gegaan. Hier kun je meepraten over die boeken.
By MsBlickie
Er is afgelopen jaar een boek verschenen: the other Bennet sister. Het boek gaat over Mary Bennet. Het is me ontgaan dat dit boek uitkwam, maar het lijkt me interssant. Kent iemand het? Groetjes, Barisca
By Karin
Toevallig duwde mijn boekverkoper het me deze week in de handen. Maar ik heb het laten liggen, heb nog een stapel Austenesque boeken liggen en wil ook af en toe wat anders lezen 😉
Heeft volgens mij wel goede recensies inderdaad!
By Diewertje
Ik heb er niet van gehoord, maar als het goede recensies heeft, lijkt het me wel wat! Ik heb toevallig wel “What Kitty did next” op mijn leesstapel liggen.
By Henk
Zoals de oudere lezertjes zich misschien nog herinneren, in het The Pump-Room gedeelte heb nog een bjjdrage staan gewijd aan de altijd inspirerende Mary Bennet. ( " Mary's Lente")

Dat was een leuk hobby-project om te doen.
Ik kwam er achter dat ik bepaald de eerste niet was die Mary Bennet heel intrigerend vond.
En nog. Benieuwd naar dit boek dus.

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!