EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Zoek je iets of iemand? Heb je een prangende vraag? Laat het hier weten!
By Aaralyn
Hallo iedereen!
Na heel lang te zijn weggeweest ben ik, Aaralyn (olieverftubetje) :lol: weer terug. :hai:
Ik hoop dat er hier mensen zijn die mij nog herkennen van een aantal jaren geleden...? (kleine hint: iets met het meisje met de parel...:lol:)

Ik zie dat het forum veel veranderingen heeft ondergaan in de tussentijd dat ik afwezig was.
Maar het resultaat mag er zijn! :inlove: En ik heb een heleboel bij te lezen! Heerlijk!! :inlove:

Met mij gaat het opsich wel goed. Ik ben nu 28 jaar jong, ik zing en teken nog steeds vollop en ik heb wat werkervaring opgedaan.
Ik ben op dit moment met hulp van begeleiding bezig om een eigen traject op te starten, als o.a. raam-illustratrice.
Heel bijzonder en unieke ervaring voor mij en ik heb tot nu toe een paar prachtige opdrachten mogen doen,
o.a. op meerdere megagrote ramen in een groot ziekenhuis.

Ik ben nog wel zoekende naar een eigen huisje, wat niet zo erg makkelijk gaat in deze tijd :?:
Ik ben ook weer begonnen in het boek Pride And Prejudice, heb twee verfilmingen daarvan weer opnieuw gezien
en dat heeft ervoor gezorgd dat ik weer wilde meedoen met jullie.

Ik ben heel benieuwd hoe het met jullie gaat?? Ik ga het lezen!
By Karin
Welkom terug, Aaralyn, leuk dat je de weg weer naar ons gevonden hebt!
Het is hier de laatste jaren wel wat rustiger geworden, maar nog altijd reuzegezellig. Hopelijk zorgen Sanditon en de nieuwe film van Emma weer voor wat nieuwe aanwas. En inmiddels is iedereen wel klaar met Facebook, toch? ;)
Raam-illustratrice ... dat valt voor mij in het rijtje van beroepen waar ik nog nooit van heb gehoord, maar die wel fantastisch klinken! Wat goed dat je daarmee bezig bent. Leuk als je hier af en toe wat deelt, ben heel benieuwd.
Haha, ja! Ikzelf ben in elk geval al héél erg lang klaar met facebook :P En ook met instagram trouwens...Een forum vind ik toch net
wat persoonlijker.

Maar bedoel je rustiger, in de zin dat er veel mensen zijn weggegaan? Of dat er steeds minder volk online komt?
Karin schreef: 22 jan 2020 13:51 Raam-illustratrice ... dat valt voor mij in het rijtje van beroepen waar ik nog nooit van heb gehoord, maar die wel fantastisch klinken! Wat goed dat je daarmee bezig bent. Leuk als je hier af en toe wat deelt, ben heel benieuwd.
Dat kan ik me voorstellen! Het is ook vrij nieuw nog haha! Ik denk ook dat het iets is dat in opkomst is..? Ik ben een soort van pionier hierin, samen met nog enkele illustratoren die het raamtekenen ook ontdekt hebben. Ik zal hierbij even een voorbeeld laten zien van 1 zo'n raamkunstwerk dat ik
gemaakt heb, dan krijg je een beetje een idee:

Afbeelding

Het is sowieso iets interessants voor kleine ondernemers die een winkelpandje hebben.
Die kunnen dan op een unieke manier aandacht trekken van klanten. Niet alleen met een tekening op het etalageraam, maar ook met een
persoonlijke boodschap, die ik dan met mooie letters op het raam kan schrijven. Dat heet dan handlettering.
By Karin
Aaralyn schreef: 22 jan 2020 17:41
Maar bedoel je rustiger, in de zin dat er veel mensen zijn weggegaan? Of dat er steeds minder volk online komt?
Er komen veel minder mensen op het forum. Veel discussie worden op Facebook gevoerd en niet meer op fora. Er zijn er de afgelopen jaren heel wat verdwenen. Ik heb ook weleens overwogen om met het forum (niet de website) te stoppen, maar de vaste, harde kern heeft me op andere gedachten gebracht :devil:

Wat een prachtige raamschildering! En wat een goed idee. Als ik een winkel o.i.d. had zou me dat ook wel wat lijken. :inlove:
By Jane
Welkom terug Aaralyn! Interessant beroep heb je!

Helaas, de Nederlandse editie van de reisgids krij[…]

Mensen! Vanaf 11 mei mogen we weer (met uiterlij[…]

Nep-krullen

https://media1.tenor.com/images/d109b610a10b55935[…]

Emma – jouw mening

Ik heb al aan velen laten doorschemeren dat ik het[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!