EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Zoek je iets of iemand? Heb je een prangende vraag? Laat het hier weten!
By Hetty
Na een hele lange tijd .............................. heb ik weer eens geprobeerd of het lukte in te loggen op dit forum. Ik heb daar nl heel wat problemen mee gehad. Op één of andere manier lukte het gewoon niet meer. Nu dus wel (voor zolang het duurt ;) )

Maar doordat ik niet op het forum kon kijken merkte ik wel dat ik heel veel miste. De leesclub bijvoorbeeld, maar ook diverse meetingen. En natuurlijk het meeleven van jullie ;)

12 mei vorig jaar heb ik jullie voor het laatst gezien op het bal in Slot Zeist.

Daarna ... Op vakantie geweest. Veel last gekregen van mijn heup!!! Na de vakantie naar de dokter. Na haar vakantie geopereerd!!!! Hoi, de pijn is over :P :inlove: :inlove: :inlove: Revalideren en conditie opbouwen. Maar toen ik daar goed en wel mee op gang was kreeg ik een zere nek. Daar was ik drieënhalve maand mee zoet. Het was zowat nog erger dan die zere heup waar ik jaren mee heb gelopen. Gelukkig ... met veel medicijnen werd de pijn draaglijk, en met fysio in combi met dryneedeling is de spier weer soepel geworden. Geen vakantie dit jaar o.a. daardoor.
Afgelopen jaar ook: afscheid genomen van Misty. Onze lieve poes. Ze had darmkanker. Verder een schoonzus en zwager verloren, één aan dezelfde rotziekte en de ander aan het goede leven dat hij heeft geleefd waardoor zijn aderen dichtslibden.
Maar .... er zijn 2 jonge poesjes bij gekomen :inlove: :inlove: :inlove:
Ik ben al weer aardig op dreef om mij conditie op te bouwen.
Ik zit op volksdansen hier is mijn eigen woonplaats!!!!
Laatst was er in de bieb de film van één van de boeken van de leesclub te zien. Over die aardappelschiltaart :lol: Mooie film!!!
Verder had ik laatst twee leuke workshops en heb ik geleerd te marmeren en hoe ik een boek moet maken! En ... ik heb een eigen mobiel en een eigen instagram account! Door dat laatste ben ik weer aan het denken gegaan om dit forum maar weer eens uit te proberen ... en zie.... het lukt !

Dus ... Als jullie dachten van me af te zijn :lol: NIET ... Ik ga weer meedoen.
Wat er op neer komt dat ik veel moet bijlezen denk ik zo, maar geen tijd daarvoor vandaag. Ik moet een stel kunstwerken afmaken voor de TT in Leiden volgend jaar.
By Miss Iris
Welkom terug op het forum Hetty! Ik miste je inderdaad al bij de leesclub vanmiddag. Hopelijk kan je er de volgende keer weer bij zijn!
By Karenlee
He! Daar heb je onze Hetty weer! Klinkt alsof je een bewogen tijd achter de rug heb. Wat vervelende dingen, maar ook fijne - vooral dat de heup operatie en revalidatie goed is gegaan. Dat zorgt dat je weet-ik-hoeveel jaar meer lekker makkelijk zal kunnen lopen en bewegen. Daar is geen prijskaartje aan te hangen! En, ja - de Potato Peel Pie film is veel beter geworden dan ik had durven hopen. Toen ik hoorde Lily James als hoofdrolspeler dacht ik, NEEEEE - ze is veel te jong! Maar toen ik de film zag, heeft ze me weten in te pakken en overtuigen. Hoop dat je bij kan zijn op de 29e.

Helaas, de Nederlandse editie van de reisgids krij[…]

Mensen! Vanaf 11 mei mogen we weer (met uiterlij[…]

Nep-krullen

https://media1.tenor.com/images/d109b610a10b55935[…]

Emma – jouw mening

Ik heb al aan velen laten doorschemeren dat ik het[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!