EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Dé plek om alles over de 8-delige tv-serie Sanditon te bespreken.
Forumregels: Welkom bij dit forumonderdeel over Sanditon, de serie.

1. Wees galant in de discussies. We hoeven het niet met elkaar eens te zijn. We hoeven elkaar ook niet te overtuigen.
2. Past jouw opmerking niet binnen een bestaand onderwerp? Maak dan gerust een nieuw onderwerp aan.
3. Kijk uit met spoilers!
Niet iedereen kijkt de afleveringen van Sanditon op de dag dat ze worden uitgezonden. Wil je iets plaatsen wat mogelijk een spoiler is voor anderen? Gebruik dan de BBcode voor spoilers op deze manier:
[spoiler]De tekst die mogelijk een spoiler bevat[/spoiler].
By Karin
Een aantal van de kostuums die gebruikt zijn in Sanditon, kennen we al uit andere verfilmingen. Zoals deze:

Afbeelding

En deze:

Afbeelding

Of deze:

Afbeelding

Meer over de kostuums van Sanditon (en andere films, zoals de nieuwe Emma en Little Women) vind je op het super boeiende The Curator's Curio.
By Karin
Miss Singleton schreef: 09 feb 2020 22:11 Jeetje, dat mij dat niet is opgevallen? Ik herken altijd wel kostuums die meerdere keren terugkomen....in elk geval leuk om te zien!
Het was me bij deze serie ook veel minder opgevallen. Maar leuk om een paar van die oude bekenden weer te zien :inlove:
By rosa
helemaal niet gezien! de meeste kleding vind ik mooi :-)
By Odette
Mijn aandacht gaat vooral naar het losse haar. Ik vind ook dat kleren door donkere omgeving minder opvallen, de kostuums uit andere series komen mooier tot uiting.
Emma dvd

Oooh! Wat geweldig! De kans is niet groot om te wi[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Helaas, de Nederlandse editie van de reisgids krij[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!