EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Ze is knap, slim en rijk, en vanaf 27 februari 2020 in de bioscoop. Bespreek hier alles over Emma.
Forumregels: Welkom bij dit forumonderdeel over EMMA. (2020)

1. Wees galant in de discussies. We hoeven het niet met elkaar eens te zijn. We hoeven elkaar ook niet te overtuigen.
2. Past jouw opmerking niet binnen een bestaand onderwerp? Maak dan gerust een nieuw onderwerp aan.
3. Kijk uit met spoilers!
Niet iedereen kijkt heeft de film al gezien. Wil je iets plaatsen wat mogelijk een spoiler is voor anderen? Gebruik dan de BBcode voor spoilers op deze manier:
[spoiler]De tekst die mogelijk een spoiler bevat[/spoiler].
Wie EMMA. inmiddels gezien heeft weet over welk moment in de film ik het heb.

Gek genoeg vond ik het best wel grappig, terwijl ik normaal gesproken niet zo hou van dat soort rarigheden in een al bestaand verhaal. Maar het paste op de een of andere manier.

Ik kwam net dit interview met regisseur Autumn de Wilde tegen waarin ze uitlegt waarom dat WTF-moment erin zit. Ik ben tevreden met die uitleg.

Hoe zit het met jullie? Wat vonden jullie van die twist?
Bijlagen
mrknightley-bfdfd30.jpg
mrknightley-bfdfd30.jpg (35.52 KiB) 12727 keer bekeken
Ik was er ook even van... HUH?? Iedereen eignelijk, denk ik. Het is immers een toevoeging die je echt he-le-maal niet verwacht. Maar ik vond het (zoals jij) een stuk minder 'domper' dan sommige mensen. Ik heb recensies van een paar Austen liefhebbers gelezen die alles werkelijk fantastisch vonden, maar dat ene moment heeft de hele film voor hun "bederfd". Ik vermoed dat de heftigheid van de reactie hangt ook af van hoe jij als persoon tegen bloed aankijkt. Als je een beetje ben van "Mwha... het is rood en het vloeit en je moet het dan wegvegen" is er minder aan de hand dan als je bloed heel eng of smerig vindt. In dat geval kan zoiets op juist dat moment in het verhaal super schokkend en bijna weerzinwekkend zijn.

Helaas, de Nederlandse editie van de reisgids krij[…]

Mensen! Vanaf 11 mei mogen we weer (met uiterlij[…]

Nep-krullen

https://media1.tenor.com/images/d109b610a10b55935[…]

Emma – jouw mening

Ik heb al aan velen laten doorschemeren dat ik het[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!