EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Dé plek om alles over de 8-delige tv-serie Sanditon te bespreken.
Forumregels: Welkom bij dit forumonderdeel over Sanditon, de serie.

1. Wees galant in de discussies. We hoeven het niet met elkaar eens te zijn. We hoeven elkaar ook niet te overtuigen.
2. Past jouw opmerking niet binnen een bestaand onderwerp? Maak dan gerust een nieuw onderwerp aan.
3. Kijk uit met spoilers!
Niet iedereen kijkt de afleveringen van Sanditon op de dag dat ze worden uitgezonden. Wil je iets plaatsen wat mogelijk een spoiler is voor anderen? Gebruik dan de BBcode voor spoilers op deze manier:
[spoiler]De tekst die mogelijk een spoiler bevat[/spoiler].
De zomerregatta nadert en Sidney worstelt met zijn gevoelens voor een oude vlam. Met het overlijden van Lady Denham in zicht, komen de spanningen uiteindelijk tot een uitbarsting en dreigen iedereen uit elkaar te drijven.

Let op: aflevering 8 (de laatste) wordt direct na aflevering 7 uitgezonden, om 22.00 uur.

Wat vond jij van deze een-na-laatste aflevering?
Bijlagen
2_6094_0007-1366x768.jpg
2_6094_0007-1366x768.jpg (126.06 KiB) 13747 keer bekeken
:inlove: Ik vond hem geweldig. De scene in de roeiboot was superromantisch :inlove:

Bevond ik mezelf toch opeens in team Sidney........
Hans Pool schreef: 14 mar 2020 10:17 Prachtige aflevering misschien wel de beste. Het moment dat Charlotte zich omdraait naar Sidney “what do you want from me...” brok in mijn keel. Man zeg toch wat je voelt voor die meid!
Dit had voor mij de laatste aflevering mogen zijn. Kus op de heuvel, huwelijksaanzoek en iedereen happy. Was dat nou zoveel gevraagd? :^) ;)
Emma dvd

In maart zou ik met een groepje vriendinnen naar e[…]

Helaas, de Nederlandse editie van de reisgids krij[…]

Mensen! Vanaf 11 mei mogen we weer (met uiterlij[…]

Nep-krullen

https://media1.tenor.com/images/d109b610a10b55935[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!