EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Dé plek om alles over de 8-delige tv-serie Sanditon te bespreken.
Forumregels: Welkom bij dit forumonderdeel over Sanditon, de serie.

1. Wees galant in de discussies. We hoeven het niet met elkaar eens te zijn. We hoeven elkaar ook niet te overtuigen.
2. Past jouw opmerking niet binnen een bestaand onderwerp? Maak dan gerust een nieuw onderwerp aan.
3. Kijk uit met spoilers!
Niet iedereen kijkt de afleveringen van Sanditon op de dag dat ze worden uitgezonden. Wil je iets plaatsen wat mogelijk een spoiler is voor anderen? Gebruik dan de BBcode voor spoilers op deze manier:
[spoiler]De tekst die mogelijk een spoiler bevat[/spoiler].
Welkom Hans! Ik was ook fan van de verhaallijn van Esther en Lord Babington. En net toen ik begon op te warmen richting Sidney Parker, kwam dit eind. Austen-onwaardig.

Zo jammer dat door de arrogantie van scriptschrijver Andrew Davies (die er voor het gemak van uitging dat er wel een tweede seizoen zou komen) Jane Austens onvoltooide roman een onvoltooide serie heeft opgeleverd. Veel te veel losse eindjes.

En wat Alex zegt (ook welkom!): jammer dat Miss Lambe zo'n onvoltooide en, naar mijn mening, niet goed uitgewerkte verhaallijn kreeg. Daar had zoveel meer uit gehaald kunnen worden.

Maar het goede nieuws is, dat dit niet de ultieme verfilming van Sanditon is en er dus ruimte is voor een nieuwe verfilming! (En dan het liefst eentje die de voorzetten die Jane Austen in haar 12 hoofdstukken geeft ook in ere houdt).

Helaas, de Nederlandse editie van de reisgids krij[…]

Mensen! Vanaf 11 mei mogen we weer (met uiterlij[…]

Nep-krullen

https://media1.tenor.com/images/d109b610a10b55935[…]

Emma – jouw mening

Ik heb al aan velen laten doorschemeren dat ik het[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!