Ik ben nooit verliefd geworden op Mr.Darcy tijdens het lezen.Ik had wel een bepaald beeld altijd voor me.
En dat was altijd wel een aangenaam iets.want dat is het voordeel van lezen,je kunt ze zo mooi en aantrekkelijk maken als je maar wilt.

Maar verliefd er op worden,nee dat was nooit aan de orde.ik ben nog nooit verliefd geweest op mannen in boeken.Ook al fantaseerde ik ze nog zo mooi,knap of goddelijk... Of al zeiden ze nog zo de mooiste dingen
( en dat heb ik ook nooit gehad ook vroeger nooit.Mannen in boeken waren anders dan mannen in films.Want ja daar kon ik vroeger wèl verliefd op worden)
Maar toen kwam daar Colin Firth....Tja en toen werd het even iets heel anders.
Ik werd er niet verliefd op (misschien ook gezien mijn leeftijd)
Hoewel hij is "maar"8 jaar jonger dan ik ben...
Dus dat zou op deze leeftijd niet heel erg fout

zijn..denk ik..of wel..
nee ik werd er niet verliefd op..
Maar goed die man die heeft gewoon iets.
Hij is gewoon Mr.Darcy in welke film je hem verder nog ziet.Altijd zul je Mr.Darcy zien.
Vaak is het andersom.dan blijf je heel lang de acteur in zijn rol zien.
Maar hier is het juist andersom.Het is Mr.Darcy die een rol in een andere film speelt.En niet Colin Firth.
ik hoop dat ik nog een beetje te volgen ben...
En vanaf dat moment werd Colin Firth "Mr.Darcy"en verdwenen al mijn gefantaseerde Mr.Darcy's naar de achtergrond.
Dus verliefd op Mr.Darcy ben ik nooit geweest...`
èn ik vraag me af, zouden we wel op Mr.Darcy verliefd zijn geworden wanneer er nooit verfilmingen zouden zijn geweest? Want nu is daar toch wel die heel aantrekelijke Colin Firth
Maria