Dit forum gaat sluiten

Beste forumbezoekers, dit forum gaat sluiten. Lees er meer over in het Welkom-topic.

Hier kun je alles kwijt wat je kwijt wilt over Pride and Prejudice.
Oke dames, we geven het uiteindelijk allemaal toe.
Who doesn't get anoyed with Lydia?!
Het viel mij op bij de Jane Austen character tests.
Nobody wants to resemble Lydia! :lol: en wie wel deze naam uit zo'n test haalt, schaamt zich meestal diep :P

Uit hier je frustraties en geef een mening over Lydia's character (voordelen mogen ook genoemd worden :P ).
Gooi het er maar uit!! 8-)
Het grootste probleem van Lydia is in mijn ogen dat ze zich op geen enkele manier in anderen kan inleven. Ze heeft daardoor geen oog voor gevoelens van anderen, niet voor goede bedoelingen, maar ook niet voor kwade. Ze is op en top egocentrisch. Niets is in haar wereld belangrijker dan Lydia Bennet zelf en haar pleziertjes.
Precies. Het feit dat ze puber is mag geen excuus zijn voor het belachelijke gedrag wat ze vertoont... ze is dom en egoïstisch. Maar ze is wel een levensgenieter, wat van Darcy bijvoorbeeld niet echt gezegd kan worden :P
Whahaha.....Inderdaad!! helemaal :P
Ik vraag me af of je daar niet ONTZETTEND moe van wordt, de hele tijd alleen jezelf belangrijk vinden, hele dagen door klieren, lachen, gieren, brullen...

Zou ze ADHD hebben? :lol:
Mij viel ook op dat bij heel veel Lydia uit de test kwam (of iig bij mij ;))...maar dat komt doordat haar gedrag in onze tijd heel normaal is op een feestje. Wie danst, drinkt, flirt er nou niet tegenwoordig als ze uitgaat? Volgens mij is ze gewoon in de verkeerde eeuw geboren :). En ze is ook nog maar 15!

Maar okee daarnaast heeft ze natuurlijk een ontzettend bord voor haar kop. Kitty trekt zich nog wel iets aan als Mr Bennet weer eens opmerkt wat voor domme kinderen hij heeft...maar Lydia is zo ontzettend dom dat ze het niet eens hoort. Het is gewoon een enorm leeghoofd die alleen aan officers en balls denkt.
Mrs. Shakespeare schreef: Het is gewoon een enorm leeghoofd die alleen aan officers en balls denkt.
Mnahahahahaha :lol:

true, true, :P
Ik vraag me af wat haar zwakke plek dan is.
Je weet wel, iets zeggen waardoor ze opeens even niks terug te zeggen heeft, of ineens een beetje gevoel laat zien.
Zou ze zo'n plek hebben? Wat je ook tegen haar zegt, ze doet toch wel haar eigen ding of luistert niet eens :roll:
Typisch geval van: ikke ikke ikke...
En dat gejengel om officiers, pffff! Maar dat heeft ze van dr moeder he :lol:
Dit forum gaat sluiten

https://64.media.tumblr.com/24ef6e7ef9a1ec9bda822[…]

Artikel Sunday Times

Hahaha

Mrs Crocombe

Er staan mooi plaatjes in en in een aantal hoofdst[…]

Wij zijn bij episode 3 nu. Aangename , sfeervolle […]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!