EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

De JaneAusten.nl Leesclub leest eind 2013, begin 2014 Longbourn, het boek van Jo Baker.

Ik wil het liefst de discussie voeren...

In een aparte onderwerp voor elke hoofdstuk
Geen stemmen
0%
In een aparte onderwerp voor elke 3 hoofdstukken
5
71%
In een aparte onderwerp voor elke 5 hoofdstukken
Geen stemmen
0%
Ik vind alles best - ga mee met wat de meerderheid graag wilt
2
29%
Ik besef nu pas als ik actief aan het reageren ben, dat als we in de toekomst beslissen hoe we de discussie gaan voeren over toekomstige boeken dat we rekening moet houden moet hoe lang de hoofdstukken zijn. Deze zijn zo kort (sommige maar 9-10 bladzijden!) dat het plaatsen van jouw commentaar over bepaalde gebeurtenissen in de juiste discussie onderdeel een beetje miereneukenpuzzelwerkje is ;).
Wat zonde Hetty, dat je stiekem al meeleest! :tmi: (Maar ieder zijn ding natuurlijk, mijn moeder wil ook altijd weten hoe een boek of film afloopt voor ze er aan begint... :x ;) )

Het is absoluut een prachtig boek om te lezen. Ja, je wordt met je neus op verschillende feiten gedrukt waar je voorheen nog niet (zo bewust) over na hebt gedacht, maar dat is juist heel mooi, verademend en leerzaam. Hoewel ik regelmatig onder de indruk was van wat ik las, heb ik er totaal geen naar gevoel aan overgehouden. Het is geen extreem deprimerend boek, dus daar moet je niet bang voor zijn! Dat vond ik bij Mrs. Robinson's disgrace bijvoorbeeld veel meer het geval.
By Hetty
Frouckje schreef:Wat zonde Hetty, dat je stiekem al meeleest! :tmi: (Maar ieder zijn ding natuurlijk, mijn moeder wil ook altijd weten hoe een boek of film afloopt voor ze er aan begint... :x ;) )
Spoilers lees ik ook ;) Tja ... Ik wil e.e.a. gewoon graag weten :lol: Maar wees gerust ... Ik lees niet alles, en ... het boek is inmiddels besteld dus het komt helemaal goed. En dankzij jou kan ik alles in één ruk uitlezen en het commentaar hier posten!!!

We hebben er gisteren met de leesclub ook over gesproken en ik hoorde alleen maar positieve berichten.
By Karin
Hetty schreef:Het boek heb ik inmiddels al een poosje in huis, en was vol enthousiasme begonnen maar na het 1e hoofdstuk is het blijven liggen ... Ik was er niet door geboeid denk ik anders was ik er wel mee verder gegaan.
Effe doorbijten Hetty. Ik hou meestal als regel 100 pagina's aan – als het me dan nog niet boeit wordt het ook niks meer. Gebeurt heel zelden dat ik een boek niet uitlees, sommige moet je gewoon even de kans geven.
By rosa
Het is echt de moeite waard!!! Na pagina 50 ging het steeds sneller! Alleen al uit nieuwsgierigheid wil ik het lezen ;)

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!