EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

By Karenlee
Ik overweeg om hier naar toe te gaan, maar weet het niet zeker. Moet wel snel beslissen omdat ze bijna uitverkocht zijn. Als ik het wel doe, wil ik daar overnachten. Zijn er mensen die ook in Haarlem gaan blijven en, zo ja, waar?
By rosa
Ik ook nog niet Hetty ;-)

Maar moet het wel zeer binnenkort regelen!

Als ik iets vind laat ik het je weten Karen.
By Karenlee
En andersom,
By Diewertje
Karenlee schreef:En andersom,
Ja? ;)

Ik ga erheen met de auto en ben van plan na afloop terug naar Hilversum te rijden, blijf dus niet overnachten.

Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk
By Karenlee
In de bal informatie worden 3 hotels aangeraden die vlakbij het Hodshon Huis zijn. Dit is het goedkoopste: http://www.haarlem.com/index.php. Er staat euro 85 bij het kamer overzicht (tweepersoons), maar als je de datum intyp om te reserveren krijg je een speciaal internet aanbieding van tussen de 65-75 (hangt er van af of je ontbijt er bij neemt - wat me verstandig lijkt). Wat vindt je hiervan Esther?
By rosa
Karen, ik heb enkele B+B's op het oog van 20-30 euro per nacht, zo'n 1,5 - 2,5 km van het bal, dus wel een stukje taxi.

Naar wat ik kon zien in een achteraf straatje. Ik zag ook wat hotels in het centrum, maar hoorde ook dat je dan van het lawaai (zaterdagavond) moeilijk zou kunnen slapen.

Zal er morgen nog even naar kijken, welke het dichtstbij is.

Wat vind je van een B+B? en ja, ontbijt lijkt me zeer verstandig ;)
By Karenlee
Meid, ik heb de laatste 6 maanden vaker eens in slaapzalen gelslapen - een B&B vind ik prima! Ik was gewoon druk, druk vandaag en ging niet verder kijken/uitzoeken dan de aangeraden hotels.
By rosa
Ik geloof dat het toch een hotel gaat worden Karen.
Met e B+B's is het nog niet gelukt.

(de eigenaresse wild ein het weekend liever 2 nachten boeken en 1 week van tevoren kan ik het nogeens proberen)

35 euro was leuk geweet
By rosa
Van gedachten veranderd, en toch het diner bijgeboekt.

Niet genoeg op TV of Netflix om de Kerstmaand door[…]

Wij zijn bij episode 3 nu. Aangename , sfeervolle […]

Voor mij ook prima! Misschien ook leuk voor Mari[…]

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!