- 15 jan 2014 21:15
Dit werd opgezet met het idee dat men een overzicht zou kunnen krijgen van alle aankomende Regency activiteiten (en daarover te praten) maar is, denk ik, een beetje moeilijk om het goed bij te houden. Wellicht blaast dit een klein beetje nieuwe leven in.
Er is zo veel dat aan zit te komen, maar door een combinatie van een verkleinde team op mijn werk (waardoor veel of lang vrij krijgen moelijk is) en op het geld letten moet ik heel kieskeurig zijn. Malta moet ik laten schieten, en Hongarije waarschijnlijk ook. Kan ook (ERG helaas) niet naar d'Ursel in juni, omdat dat een van de weinige momenten is (tussen groot, terugkerende projecten door) dat Gerard en ik 2 weken op vakantie kunnen. Het enige dat zeker is waar ik aan deel gaat nemen dit jaar is Bathmen (maar dan ook waarschijnlijk 2 dagen) en een combinatie van JA Festival Bath en rondreis naar Austen film locaties in Derbyshire in September. Oh, en natuurlijk de Stichting Reverence Ball, waanneer dat ook plaatsvindt. Hopelijk volgende jaar meer - in ieder geval 200 jaar Waterloo!
""A sense of humor can help you overlook the unattractive, tolerate the unpleasant, cope with the unexpected, and smile through the unbearable."