EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Ja, raar he Diewertje? Maar dat zal ook wel iets met mijn slechte ervaringen met naailes te maken hebben.

Zou het heel erg leuk vinden als je komt! Voor mij is denk ik alleen het bal ook wel genoeg. Misschien diner er bij. Met reizen erbij wordt het al best een lange dag!
Wat mij betreft voor herhaling vatbaar Frank.

Jaqueline, van jou heb ik nog meer foto's dan ik hier heb geplaatst. Als je ze wilt ontvangen, pb je me dan even je mailadres?

Voor alle anderen die de foto waar ze op staan willen krijgen kan dat natuurlijk ook.
De foto's zijn er! :)

wat zitten er mooie en schattige tussen met heren op de knieen etc. :clap:
Dames van Stichting Reverence, ook over de grens buigen ze voor dit nieuw succes! Ik vond het allemaal nog prachtiger dan vorige keer! (Wat op zich al erg moeilijk is, gezien ik het toen al heerlijk vond)
Enorm pluspunt vond ik de grotere dansruimte, waardoor we meer van de dans konden genieten in plaats van op te letten dat je niemand blauwe plekken/gebroken tenen/vul aan naar believen… bezorgt. Eigenlijk vond ik het op de locatie in het algemeen gemakkelijker om me helemaal in de 19de eeuw te wanen. Er is nog zoveel dat ik wil vertellen, waar ik nu even niet op kan komen!
Oh, en zeker een enorm groot compliment aan de ge-wel-di-ge dansinstructrice! Ik hoop uit de grond van m’n hart dat ze volgende keer weer gevraagd wordt!
(En het acteer-moment tussen de Duchess en haar dochter…? Hilarisch goed :P)

PS: Zo, wie heeft er ondertussen ‘Rule Brittania op zijn/haar muziekspeler staan?
En je staat er op!

Leuk, dat had ik net even nodig na vandaag!
Moet zeggen, nu ik zelf eens een bal heb meegemaakt, begrijp ik de personages uit de boeken nog beter.

Kan me heel goed voorstellen dat Darcy het een onmogelijke taak vond om te dansen zonder in de knoop te raken en tegelijkertijd nog te praten ook!
:D

Ik kan me ook zo voorstellen dat Lydia en Kitty zich voor aanvang van een bal ook voornamen om "alle dansen te dansen" (wie had ooit gedacht dat ik iets gemeen had met Lydia :o :D )
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!