EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Geweldige avond!!! :clap: :clap: :clap: :rofl: :rofl: :rofl:
De aantal dansen die ik heb mee gedanst waren ontzettend leuk om te doen! Lekkere ruime zaal en goede instructrice! Ik heb van deze mevrouw ook een workshop gehad in Bath vorig jaar en daar was ze ook al zo goed!
Voor de rest heb ik de hele avond met zoveel mogelijk mensen bijgekletst. Vond het zo leuk om jullie allemaal weer te zien! :)
Heel erg genoten!
Ben nu helemaal gesloopt maar het was het waard!! :clap:

Ik was zelf mijn camera uiteindelijk vergeten dus ik heb geen foto's kunnen maken :( . Maar m'n reticule zat sowieso al bomvol dus een zware camera (heb nogal een.... grote :wasntme: ) had er ECHT niet meer bij gepast.
Volgende keer neem ik um wel mee! Want volgens mij zijn de meeste foto's met flitser gemaakt waardoor je zo'n knal beeld krijgt.

Het hotel vond ik alleen iets minder. We sliepen in een kelder met een badkamertje die een enorme rioollucht vrij gaf (was'nt one of us ;) ) en die een douch ruimte had waar een schuifdeur van miste :tmi:

The food whas good though :)

Waar ik echt helemaal letterlijk van wegsmolt waren de Pipes aan het begin van de avond en het Schotse zwaard dansen vond ik ook geweldig. Dat geeft mij altijd helemaal een thuisgevoel *Sigh* :inlove: .

En ik heb helemaal in een DEUK gelegen bij het lied dat gezongen werd aan het eind. Waar iedereen het refrein uit volle borst mee zong (BRITANNIA RULE THE WAVES!!!!!! :drunk: ) en de coupletten een beetje onhandig mee mompelde :rofl: Geweldig! :D

Fantastische avond!!!! :rofl: :rofl: :rofl:

Dames van Reverànce: :bow: :bow: :bow:
Gelukkig sta je toch een paar keer op de foto Lidewij
Nou, vooral jullie allemaal heel erg bedankt Odette!!! :clap: :clap: :clap:
Wat een leuke avond was het! Dames van de organisatie, allemaal heel erg bedankt :clap: Ik heb genoten van het dansen, van het mooie kasteel, van de Schotse dansers, van ieders gezelschap... het was heel gezellig en ik had ook nog een heeeeel leuke verrassing... :$ :lol:
Hetty en Esther, jullie foto's zijn heel erg leuk! Ben benieuwd naar wat er in de komende dagen nog meer loskomt aan foto;s en fimpjes. Maar voor nu welterusten iedereen, ik ga lekker slapen. |-) Ben vannacht toch wat uurtjes slaap tekort gekomen... vanochtend om 8 uur was ik weer op... |-) |-)
Bedankt allemaal voor een hele mooie avond. Ik heb weer genoten. :) Voor mij was het vorig jaar op een bepaalde manier magischer, maar dat komt denk ik voornamelijk doordat ik met heel veel mensen heb bijgepraat over alledaagse dingen, zoals mijn studie. Dus ik haalde mezelf een klein beetje uit de sfeer. Maar dat geeft verder niet, het was zo goed georganiseerd weer, met goede dansinstructie, genoeg hapjes tussendoor (en super: er werd kraanwater geschonken in het kasteel :clap: ), mooie en goede muziek, mooie locatie, mooie aankleding, en een ontzettend vriendelijke en enthousiaste bediening! :clap: Het was super. :)

Hotel was ik minder over te spreken. Lidewij heeft de kamerperikelen al genoemd (ik voelde me echt wel opgesloten in die kelder :tmi: ). De bedden waren wel prima overigens. Maar ik vond ook het diner nogal karig. Het voorgerecht vond ik prima, maar het hoofdgerecht was echt niet veel (ik had de vegetarische optie en het had echt een voorgerecht kunnen zijn naar mijn idee). Er waren alleen frietjes bij, maar geen salade of iets dergelijks. Lidewij kreeg haar voorgerecht met alles erop en eraan wat ze niet mocht. Toen ze er iets van zei, kreeg ze een tijdje later een nieuw voorgerecht, maar volledig iets anders (terwijl ze wel gewoon zalm mocht, maar ze hadden iets in elkaar geflanseld, met een hoop droge sla en pompoen, zonder de zalm). Het duurde ook allemaal erg lang; tussen de gangen door hebben we moeten omkleden, anders was er geen tijd genoeg meer. Voor het bedrag dat we moesten betalen, vond ik dat het beter had gekund.
Het ontbijt daarentegen vond ik wel weer erg goed. :)
Miss Mary schreef:Lidewij kreeg haar voorgerecht met alles erop en eraan wat ze niet mocht. Toen ze er iets van zei, kreeg ze een tijdje later een nieuw voorgerecht, maar volledig iets anders (terwijl ze wel gewoon zalm mocht, maar ze hadden iets in elkaar geflanseld, met een hoop droge sla en pompoen, zonder de zalm).
Ik kan wel voor mezelf praten hoor, Marije ;)
Ja...het ging even mis en het was uiteindelijk wat weinig, maar vond het wel erg lekker!
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 28

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!