EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Ik weet niet wat de Reverence dames dit jaar in petto hebben, maar vorig jaar was er van alles en nog wat. Behalve dansen was er een 'storyteller' die oude verhaltjes heel smakkelijk wist te vertellen, je kon je jouw silhouette laten knippen, ouderwetse spelletjes spelen in de bar, biljarten in de 'poolroom', en jezelf door een prefessioneel in een mooie stijlkamer laten fotograferen. Ben ik iets vergeten? Ik denk het niet, en er zal vast dit jaar ook wat leuke 'nevenactiviteiten' zijn naast het dansen.
Oké, dit is best wel erg... Maar ik zit dus nog steeds met mijn hoofd bij het geweldige folkfestival op Texel van vorig weekend. Toen was ik ook een heel weekend weg (2 nachten) en ik ben nu helemaal niet met mijn hoofd bij het bal, terwijl het morgen al is. :tmi: Moet zelfs mijn jurk nog passen, geen idee wat ik met mijn haar ga doen, moet nog pakken... Ik heb zelfs niet eens zin om mezelf weer in een regencyjurk te heisen, maargoed, waarschijnlijk zal dat morgen wel weer anders zijn. :lol: :lol:
DUCHESS OF RICHMOND......ik ben er helemaal klaar voor.

eindelijk.

Heb vannacht nog tig kraaltjes erop.... eraf en er weer aan gezet. :tmi: :tmi:
Niet allemaal maar wat zit...dat zit.Ik ga nu alles inpakken.

Zin....zin...heel veel zin.Eindelijk mag ik weer terug in de tijd :inlove: :inlove: :inlove:
Oké... Scriptietijd was een hel, en ik ben toen 10 kilo aangekomen. Nu aan het werk om het er weer af te krijgen (en meer), maar mijn jurk is te krap. ;( ;( ;( ;( ;( Mijn moeder probeert de naad te verruimen bij de sluiting, zodat hij ietsje wijder valt. En ik laat mijn chemise achterwege. Maar dan nog zit hij eigenlijk (nou vooral het corsetje) te krap. ;( Heel oncomfortabel, ik hoop heel erg dat ik goed de avond doorkom vanavond, zie er best wel tegenop. :(
oh Marije, dat is vervelend.gelukkig is je moeder zo handig!

Toch denk ik dat je hoe dan ook een geweldige avond zult hebben! Dat was het vorig jaar toch ook?

zodra je in de prachtige omgeving van het kasteel bent, met de muziek, d everlichting en alle mooie mensen, ben je volgens mij in eeen andere wereld en geniet je! en dan nog alle bekenden die je na lange tijd weer ziet en de nieuwe mensen die je gaat ontmoeten1 echt, het wordt leuk! :hug: :hug:
Even een kort berichtje.
Ik heb genoten op het bal! Het was heeeeeeeeeeeel leuk! :rofl: :clap: De tijd is echt omgevlogen, voor ik het wist was het al 12.00 uur. :o
Complimenten aan de dames van Revérence. :*
Heel veel gelachen, hier en daar gedanst, hapjes gegeten, foto's gemaakt, nieuwe mensen ontmoet en een silhouet laten maken (met dank aan Francine!).
Laatst gewijzigd door Robyn op 26 nov 2012 22:21, 1 keer totaal gewijzigd.
JJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH :clap: :clap: :clap: :clap:

Wat was het geweldig! heb zo genoten! Wat een prachtige locatie en wat een mooie, aardige mensen!

Alle dansen gedanst :)
Heb allerlei regels overtreden: 2 maal een man ten dans gevraagd, 1 aan wie ik niet was voorgesteld, 3 dansen achter elkaar met dezelfde man, ondamesachtig uitbundig en luidruchtig gelachen tijdens de 1 en 2 na laatste dansen die we op wanhopige, creatieve manier soort van hebben gedanst.... Allemaal heel onfatsoenlijk :$ , en allemaal heel erg leuk!!!! :D :D :D

Voelde me de hele avond ontzettend happy en moet zeggen, heb nog nooit zoveel complimentjes op 1 avond gekregen. Ook dat heeft me goed gedaan : Af en toe moet een meisje zich eens echt mooi voelen, nietwaar?
De foto's maar gewoon hier posten? was daar vorig jaar een ander topic voor? Kan het niet vinden.
We waren om 2 uur thuis > uiteraard nog nagepraat en om 3 uur ging ik slapen > om 6 uur weer wakker :lol: Ik heb er nu al weer veel zondag opzitten :rofl:

Er kwam in eerste instantie een heel verhaal in me op. Maar in het kort komt het hier op neer:Het was een geweldige avond!!!

Ik heb mijn ogen uitgekeken op de prachtige kleding van zowel mannen als vrouwen. Iedereen heeft zo zijn/haar best gedaan om er zo mooi mogelijk uit te zien > helemaal geweldig!

De locatie was perfect > alleen jammer dat het personeel niet in stijl was gekleed > daar heb ik het met de dame van de receptie over gehad > en zij vond het eigenlijk ook jammer. Maar ze had er wel oren naar om zoiets in de toekomst misschien wel te doen! Dus als het bal een vervolg krijg in hetzelfde kasteel > dat zou het zomaar kunnen dat ....
Het grootste deel van de avond was ik in de balzaal > uiteraard!!! Alle dansen meegedaan.
Het hele forum kwam van lieverlee langs! Je wissels 5 woorden met elkaar en hup > daar is het volgende paar waarmee je een praatje kunt maken! Allemaal lieve aardige geweldige unieke mensen > Zo leuk dat ik nu nog meer mensen heb ontmoet!
En helaas toch te weinig met iedereen gesproken > dus dat wordt volgend jaar weer komen :lol: We moeten nog verder praten :rofl:
Heel leuk om met Engelse, Belgische, Duitse en Hongaarse mensen te dansen. Jammer genoeg heb ik niet uitgebreid met de Hongaarse mensen kunnen praten, maar het was leuk hen tegen te komen! En ik heb met de Prins van Oranje gedanst! Tja ... ik heb het gewoon gevraagd :lol: > en hij zij ja!

Ik ben benieuwd naar de foto's > Zelf heb ik enkele foto's gemaakt! Geen tijd voor meer .... Hoe komt dat toch :lol:
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 28

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!