We waren om 2 uur thuis > uiteraard nog nagepraat en om 3 uur ging ik slapen > om 6 uur weer wakker

Ik heb er nu al weer veel zondag opzitten
Er kwam in eerste instantie een heel verhaal in me op. Maar in het kort komt het hier op neer:
Het was een geweldige avond!!!
Ik heb mijn ogen uitgekeken op de prachtige kleding van zowel mannen als vrouwen. Iedereen heeft zo zijn/haar best gedaan om er zo mooi mogelijk uit te zien > helemaal geweldig!
De locatie was perfect > alleen jammer dat het personeel niet in stijl was gekleed > daar heb ik het met de dame van de receptie over gehad > en zij vond het eigenlijk ook jammer. Maar ze had er wel oren naar om zoiets in de toekomst misschien wel te doen! Dus als het bal een vervolg krijg in hetzelfde kasteel > dat zou het zomaar kunnen dat ....
Het grootste deel van de avond was ik in de balzaal > uiteraard!!! Alle dansen meegedaan.
Het hele forum kwam van lieverlee langs! Je wissels 5 woorden met elkaar en hup > daar is het volgende paar waarmee je een praatje kunt maken! Allemaal lieve aardige geweldige unieke mensen > Zo leuk dat ik nu nog meer mensen heb ontmoet!
En helaas toch te weinig met iedereen gesproken > dus dat wordt volgend jaar weer komen

We moeten nog verder praten
Heel leuk om met Engelse, Belgische, Duitse en Hongaarse mensen te dansen. Jammer genoeg heb ik niet uitgebreid met de Hongaarse mensen kunnen praten, maar het was leuk hen tegen te komen! En ik heb met de Prins van Oranje gedanst! Tja ... ik heb het gewoon gevraagd

> en hij zij ja!
Ik ben benieuwd naar de foto's > Zelf heb ik enkele foto's gemaakt! Geen tijd voor meer .... Hoe komt dat toch