EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Sommigen komen van ver, dus het lijkt me niet handig om eerder dan 11:00 uur te gaan wandelen. Maar als we om 11:00 uur wandelen, kunnen we rond 13:00 uur bij het pannenkoekenhuis zijn (dat ligt naast het station Driebergen-Zeist). Dan zou je idd de pannenkoeken kunnen overslaan, als je dat niet erg vindt, Karen. En als je het niet erg vindt om 2 activiteiten op een dag te hebben.
Inderdaad leuk dat je meegaat, Mariëlle! Groeten, Dartie
Wat mij betreft gaat het aanstaande zondag 13 september gewoon door. De vorige keer hadden we om 10.46 uur afgesproken. Is deze tijd nog steeds in orde voor iedereen? En kan iedereen nog even laten weten wie er nu definitief allemaal meegaat zondag? Dan kan ik ook de tafel reserveren bij het pannenkoekenrestaurant. En de heide is nog mooi paars, dus we hebben geluk!

Op dit moment heb ik de volgende mensen op m'n netvlies: Odette, Karen (maar komt niet mee eten), Karin, Marije, Lidewij en Mariëlle. Vergeet ik nog iemand? The more, the merrier!

Groetjes, Dartie
Oh, ik heb helemaal over het 13 september heen gelezen, ik dacht dat het nog 12 was. Dan gaat het helaas niet lukken :( Ik heb dan mijn eerste regency-dansles.

Iedereen in elk geval heel veel plezier!

Oh: en voor de mensen die op 12 september nog niets te doen hebben, er is Open Monumentendag. Dus veel bouwsels zijn opengesteld, ook gebouwen en plekken die normaal niet voor het publiek te bezichtigen zijn.
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!