EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

OK - ze vragen dat je email om te reserveren. Met hoeveel zijn we dan? Jij en Sas, Odette en ik - iemand nog meer? Volgens mij zijn er gewoon niet zo veel forumleden aanwezig dit jaar in Bath. Gaat Claire? Wellicht moet ik een bericht op FB plaatsen...
Karenlee schreef:OK - ze vragen dat je email om te reserveren. Met hoeveel zijn we dan? Jij en Sas, Odette en ik - iemand nog meer? Volgens mij zijn er gewoon niet zo veel forumleden aanwezig dit jaar in Bath. Gaat Claire? Wellicht moet ik een bericht op FB plaatsen...
Oh yes, please do madam! :clap: Ik hoop dat Claire zich goed genoeg voelt om mee te gaan. Ze is een beetje broos de laatste tijd.
Zet 't maar even op Facebook. Be assured dat Sas en ik mee gaan lunchen!
Als je boek eenmaal vertaald is Karin kan jij een heel stel lezingen gaan houden "all over the world"!!! Dan zie ik je nog wel een poos in Engeland bivakkeren zonder dat je ervoor hoeft te sparen. Wordt je voorgedragen voor een lintje en zo als de buitenlander die Engeland weet te promoten :P

Wellicht wordt je dan een onderdeel van dat JA festival in Bath!!!!
Dan wil ik wel hofdame zijn hoor ;) :lol:

(ff een tikfout weggehaald :D )
Laatst gewijzigd door Hetty op 09 aug 2014 00:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Eerlijk gezegd, daar reken ik ook 100% op. Je regelt dan wel VIP seating voor ons allemaal, he Karin??? ;)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!