EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

By LizzyBennet
Oh wat ben ik blij dat ik geen jurk heb gemaakt, maar mijn oude van vorig jaar aandoe. Voel mij wel een zwerver, maar de volgende keer heb ik weer een nieuwe jurk. Die wordt nl. heeeeeeeel gaaf. Heb de perfecte stof al gezien... <3
By Karin
LizzyBennet schreef:Oh wat ben ik blij dat ik geen jurk heb gemaakt, maar mijn oude van vorig jaar aandoe. Voel mij wel een zwerver, maar de volgende keer heb ik weer een nieuwe jurk. Die wordt nl. heeeeeeeel gaaf. Heb de perfecte stof al gezien... <3
Ik ga ook in zwerverstijl!
By Diewertje
Pff zwervers? Jullie zien er allebei natuurlijk geweldig uit!

Ik ga ook in een nieuwe jurk, maar vind dat wel spannend. Ik vind hem best 'heftig' namelijk ;-)

Sent from my GT-I9305 using Tapatalk
By Miss Mary
Zwervers? Wat ben ik dan wel niet? :o Ik loop al sinds het begin in dezelfde jurk. :P :!:

Maar ook ik voel mij dit jaar een beetje in het nieuw. Ook al is het dezelfde jurk, hij is wel een aantal maten ingenomen. En ik heb (voor mijn gevoel) een nieuw lichaam, haha. :clap: :rofl: (Nu inmiddels ruim 27 kilo afgevallen, weeg nu 80 en ben helemaal happy met deze nieuwe mijlpaal; nog 10 te gaan. :inlove: )
By Artemis
Wat goed Marije. Petje af.

Ik heb een nieuwe jurk. Hij is wel een beetje erg heftig van kleur.
Het lijkt wel een Disney jurk. Ach, dan val ik wel weer op. :D
By LizzyBennet
Ik lijk ook op een Disney karakter, dus kunnen we samen midden in een gesprek in een lied uitbarsten en praten met dieren... ;)
By Hetty
Ik heb meerdere assepoetsters gezien gisteren > Ze zagen er stuk voor stuk geweldig uit!

Ik heb me uitstekend vermaakt en volgens mij iedereen wel!

Zoals gewoonlijk was ik weer om half 5 wakker en heb inmiddels alle nieuws waar ik gisteren geen tijd voor had, doorgelezen. Ik ben nu helemaal 'bij' .... Mijn foto's staan inmiddels op de pc, maar nu ga ik proberen of ik nog een uurtje kan slapen! Later op de dag zal ik e.e.a. hier plaatsen.
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 14

Niet genoeg op TV of Netflix om de Kerstmaand door[…]

Wij zijn bij episode 3 nu. Aangename , sfeervolle […]

Voor mij ook prima! Misschien ook leuk voor Mari[…]

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!