EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

By Miss Iris
Knap Marije! Zowel dat het innemen van je stays en petticoat als natuurlijk het afvallen gelukt is!

Ik heb een heel eenvoudig masker gevonden, die ook bij mijn jurk past. Want dankzij mijn stays zit de eerste jurk die ik gemaakt had ook veel beter (de iets te hoge bustelijn valt nu veel minder op en lijkt beter te kloppen). Het masker komt nog van het lustrumgala van de stijldansvereniging van een paar jaar geleden. Is heel eenvoudig, maar blijft ook met een bril goed zitten, en ik hou niet van het gemaskerde van het bal (wel van het bal zelf natuurlijk!), dus hou ik het zo eenvoudig mogelijk. Ik heb er zin in, nog minder dan een maand te gaan :)!
By Miss Mary
Miss Iris schreef:Knap Marije! Zowel dat het innemen van je stays en petticoat (...)
Haha, dat innemen laat ik dus wel over aan iemand die het kan. :P En dat ben ik zelf dus absoluut niet. :lol: :lol: :lol:
By Hetty
Ik had gezegd dat ik iets zou maken waardoor ik niet herkenbaar zou zijn ... Nou ... Dat is dus niet gelukt.
Het kost te veel tijd!
Ik moet nog e.e.a. maken voor de quilttentoonstelling die volgende week is. Verder moet ik daar een paar dagen meehelpen en zo! Dus glipt die "tijd" ook door mijn vingers.
Verder heeft DD een jurk nodig! Daar hoop ik volgende week mee te kunnen beginnen...

En natuurlijk een stel maskers maken ...

Ja Esther ... Je zult me zeer waarschijnlijk zo herkennen!
By Jane
Niu ben ik heel erg benieuwd wat je dan zou maken!
By rosa
Nu maak je me wel heel nieuwsgierig Hetty!!!
Benieuwd of ik ook je DD herken!
By Miss Mary
Pfoei, ik moest echt even flink zoeken naar waar dit topic ook alweer stond. Ik denk dat dit beter in de activiteiten agenda kan komen te staan, vinden jullie niet? :?: Multimedia is wel het laatste waar ik zou kijken...

En yes! Het is gelukt met het innemen van mijn jurk!!! :inlove: :inlove: :inlove: Ben zoooo blij. Helemaal klaar voor zaterdag. :clap:
By Karin
Miss Mary schreef:Pfoei, ik moest echt even flink zoeken naar waar dit topic ook alweer stond. Ik denk dat dit beter in de activiteiten agenda kan komen te staan, vinden jullie niet? :?:
Mee eens! Ik was vast dronken toen ik het onderwerp aanmaakte ;-) Heb het nu verplaatst naar de activiteiten-agenda!
By Miss Mary
Karin schreef:
Miss Mary schreef:Pfoei, ik moest echt even flink zoeken naar waar dit topic ook alweer stond. Ik denk dat dit beter in de activiteiten agenda kan komen te staan, vinden jullie niet? :?:
Mee eens! Ik was vast dronken toen ik het onderwerp aanmaakte ;-) Heb het nu verplaatst naar de activiteiten-agenda!
Haha. :P Of slaapdronken. :D
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 14

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!