EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

By Maria
Odette schreef:Het is echt niet een verplichting om het masker steeds op te houden :), het moet wel leuk blijven voor jou

:whew: :whew: :whew: Gelukkig.. want ik zag mezelf al met masker, beslagen brilglazen 8) heel oncharmant door het kasteel dwalen. Om maar niet te spreken hoe ik de trappen op en af ga. :tmi:

Ik heb nog wel iets anders gekocht waar ik wel heel blij mee ben. Wat het is....... wait and see :P
By Maria
Ik denk dat ik een oplossing gevonden heb voor het masker "probleem". Volgende week naar Eindhoven en dan naar Het Smitje,DE winkel voor al uw fournituren. :inlove: :inlove:
By Karenlee
Karin - is het misschien leuk om wat foto's van de masker workshop op de Stichting pagina te zetten? Wat me opvalt is dat er vermelding wordt gemaakt van de diverse evenementen die jullie organiseren, maar - behalve links naar foto's van de bals - komt er geen naverslag in woord of beeld. Gewoon een idee.

Sent from my iPad using Tapatalk HD
By Maria
Ondanks de harde wind en de vele regen, wist ook dit jaar de postduif de uitnoding correct te bezorgen.

YEAHHHHHHH...... :rock:~ :rock: ~ :rock: ~ :rock:
By Miss Mary
Whaaaa, ik ben zo blij!!! :rofl: :rofl: :rofl: Het is gelukt om mijn stays en petticoat in te nemen! :rofl: Nu alleen nog de jurk en chemise, maar dat moet ook gaan lukken. Ik was bang voor problemen met de stays, maar na twee baleinen eruit gesloopt te hebben, is het goed gekomen. :clap:
*Stuitert een rondedansje*
By rosa
wat fijn!!!!
By Miss Mary
Ja, echt super. Ben nu ruim 23 kilo afgevallen en weet niet hoe het over een maand zal zijn, maar tegen die tijd zal het niet meteen opnieuw alweer te groot zijn, denk ik. We hebben de boel flink ingenomen, dus het moet goedkomen. :clap:
By Jane
Geweldig, Marije! Het zal met de jurk ook wl goed komen.

Ik heb een prachtig masker vanmijn dochter kado gekregen! Ik zou er eerst een van haar lenen maar nu had ze er een gevonden van fluweel dus ook nog historisch correct!
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 14

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!