EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Wissel tips uit met andere forumleden over Regency-kleding en accessoires.
By Syrana
De back waist is denk ik het rugdeel van je taille. Als je een hemdje aan hebt meet vanaf de ene zoom via je rug naar de andere zoom. Deze maat is voor regency mode niet zo belangrijk tenzij hij sterk afwijkt.
Shoulder is de schouderbreedte. Dit is de afstand van je ene schouder tot je andere schouder. Waarschijnlijk gemeten aan de achterkant.

Ik ken het patroon niet zo goed om te weten of dit klopt maar je zou het kunnen nameten en vergelijken met je patroon om te zien of dit logisch klinkt.
By rosa
dankjewel
By Hetty
Vanmiddag in het Rijksmuseum was er een patronenboek te koop met patronen van 1600 tot 1870 ... Het leek me wel interessant maar het was gruwelijk duur > 49 euro ... Dat had ik er even niet voor over.
By Miss Iris
Wauw, dat is vast een gaaf boek! Die ga ik geloof ik maar op mijn verlanglijstje zetten, want ik vind het ook best duur.
By Miss Beth
*blaast stof van topic en van account*
Dag dames en heren!
Ik kom hier, naar aanleiding van het bal met Pinksteren, nog eens binnenvallen ;-)

De verleiding is te groot om een nieuwe outfit te maken (vooral nu ik heel wat meer zelfvertrouwen heb over mijn naaiskills) en dus was ik aan het rondneuzen voor patronen.
Ik las dat er enkele mensen het patroon van La Mode Bagatelle hadden gebruikt, maar kunnen die zeggen hoe dat is uitgedraaid?

Of als iemand het patroon van Luise Kleid van Nehelenia patronen toevallig gemaakt heeft...
Tips zijn welkom :-D
By Karin
Ik heb het patroon van La Mode Bagatelle veel gebruikt. Ben er van alle patronen die ik in de afgelopen jaren heb geprobeerd het meest enthousiast over. Patronen van Laughing Moon zijn ook erg goed en duidelijk (en veel keuze in opties). Ik heb één keer een patroon van Nehalenia geprobeerd, maar kwam daar niet echt uit.
By Miss Beth
Pfoeh, dat is een geruststelling wat de patronen van La Mode Bagatelle betreft, dank je Karin

Voor Nehalenia ga ik het dan precies eerst eens met goedkoop beddengoed proberen...
By Karin
Miss Beth schreef: 09 nov 2018 11:33 Pfoeh, dat is een geruststelling wat de patronen van La Mode Bagatelle betreft, dank je Karin
Vond de maatvoering erg goed, de uitleg ook, en fijn dat ze een aantal verschillende opties bieden. Daar betaal je dan wel wat voor, maar met dat patroon kun je een hele nieuwe outfit maken. Het was onder andere de basis voor mijn donkergroene regency-spencer.
By Jane
La Mode Bagatelle is inderdaad een fijn patroon!
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!