EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Hier vind je onze huisregels, kun je feedback geven en je even voorstellen.
By Miss Lizzy
Hallo allemaal!
Ik heb me een paar maanden geleden al geregistreerd op dit forum (wat een juweeltje, hartstikke leuk dat we zoiets in het Nederlands hebben), maar kom er nu pas achter dat er een voorstel-onderwerp is. Oeps!
Heel ongemanierd natuurlijk, mezelf niet voorstellen :). Bij deze zal ik dat alsnog even doen:
Ik zit momenteel in 6 vwo. Ik heb een passie voor Engeland en de Engelse taal en ben sinds een paar jaar fan van Jane Austen.
De hoofdzakelijke rede dat ik hier een profiel heb aangemaakt was vanwege mijn profielwerkstuk ( een soort gigantisch verplicht werkstuk waarbij 1 of meerdere vakken worden betrokken en liefst ook persoonlijke interesses). Mijn profielwerkstuk gaat over Jane Austen in combinatie met het feminisme, twee onderwerpen die samen heel interessant zijn.
Tips wat betreft goede biografiën, boeken over deze onderwerpen etc. zijn altijd welkom!
Maar ondertussen heb ik ontdekt dat dit forum vol staat van goede discussies,gezellige kletspraatjes en leuke boekentips, dus ik zal wel vaker een bezoekje brengen aan deze mini Austen community!
By Karenlee
Hallo! Leuk om je te ontmoeten. Als je informatie zoekt die je niet kan vinden in de al bestaande onderwerpen, aarzel niet om te vragen!
By Jasmine
Hallo allemaal,
Zo'n zes jaar geleden was ik een jaartje actief lid op dit forum. De afgelopen vijf jaar was ik te druk met het opvoeden van twee lieve kleine schatjes om het forum te blijven volgen.
Nu is de tijd weer rijp: ik ben er weer! Ik vind het heerlijk om weer in de Nederlandstalige wereld van Jane Austen rond te dwalen.
Het is goed om terug te zijn!

Over mezelf...
Ik ben 37 jaar, moeder van een jongen van 5 en een meisje van 3, gelukkig getrouwd, jurist en woonachtig in Twente. Ik hou van lezen jaja, en wandelen.
Ik ga genieten op dit mooie forum!
By Karenlee
Erg leuk om je terug te zien, Jasmine!
By MsBlickie
Hallo, dit gedeelte had ik nog niet gezien op het forum. In 1972 ben ik geboren, getrouwd 2 kinderen en momenteel werkzaam als pedagogisch medewerkster na jaren in de psycho geriatrie gewerkt te hebben. Uiteraard ben ik een groot bewonderaar van het werk van Jane Austen en ik lees het liefst boeken die in Engeland/Ierland/Schotland/Wales afspelen.
By MarijeL
Hallo allemaal,

Aangezien ik er net, per toeval, achter kom dat dit forum bestaat stel ik me even voor (en ga ik me schamen omdat in deze digitale tijd dit aan mijn aandacht ontsnapt is.... enige excuus, ik lees liever 😅)

Ik ben dus Marije, mama van twee kleine mensjes en redelijk lees verslaafd met een grote voorkeur voor historische romans en een liefde voor Engeland.
Ik ga hier eens even rondneuzen en mijn hart op halen!

Groetjes Marije
  • 1
  • 181
  • 182
  • 183
  • 184
  • 185

Niet genoeg op TV of Netflix om de Kerstmaand door[…]

Wij zijn bij episode 3 nu. Aangename , sfeervolle […]

Voor mij ook prima! Misschien ook leuk voor Mari[…]

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!