EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Hier vind je onze huisregels, kun je feedback geven en je even voorstellen.
By Odette
Helaas ga ik dit jaar niet, anders had ik het gezellig gevonden. Er gaat een grote groep naar het bal in Brighton het weekend ervoor. Alleen Karin gaat maar dan als reisleidster.
By Karenlee
Sinds 2010 is er bijna elke jaar een aardig "Dutch delegation" bij de Festival in Bath - voornamelijk van dit website. 2015 is een uitzondering, en dat is inderdaad vanwege Brighton waar iedereen dolgraag naar toe wilt. De timing van de twee evenementen zijn gewoon heel slecht op elkaar afgestemd. Maar ik hoop dat jullie een geweldig festival zullen hebben, en wellicht zien we elkaar dan volgende jaar in Bath :) !
By Karin
Odette schreef:Het programma staat inmiddels op de website. Er zijn veel dagtochten dit jaar en een paar lezingen, ik neem aan dat er genoeg plaatsen zijn. Er is ook niet een echt een bal deze keer, wel een dansavond. Ik zou het zonde vinden om een festival friend te worden.
Er is wel een bal, weer in The Pump Room, op vrijdag 18 september.
By omadoor
hallo ik ben omadoor, ik zwijmel al een tijd alle kostuumdrama,s af. ik vind het heerlijk. en al veel boeken gelezen. ik ben denk ik nog een leek vergeleken met jullie. mijn droom is ooit ook z,on mooie jurk aan die ik op deze forum gezien heb. vooral met een sleep.
i love it.
ik ben nog nooit lid van een forum geweest. en weet nog niet hoe het allemaal werkt
gr
By Karenlee
omadoor schreef:ik ben nog nooit lid van een forum geweest. en weet nog niet hoe het allemaal werkt
Ach, dat gaat van zelf, omadoor. Gewoon vragen stellen, of reageren op de berichten die je leuk vindt, en "gesprekken" onstaan van zelf. Je bent in ieder geval hartelijk welkom. En eens was zo'n jurk voor ons allemaal gewoon "een droom" - het kan dus voor iedereen - inclusief jou- makkelijk waar worden :) !
By Frenke
Hoi hoi, mijn naam is Frenke, 35 jaar en sinds mijn eerste kennismaking met Pride & Prejudice op de middelbare school fan van Jane Austen. Haar 'volwassen' romans heb ik gelezen en enkelen héél vaak herlezen, en nu vooral bezig met haar andere werken en boeken over haar romans en leven. Vorig jaar ben ik 3 dagen naar het Jane Austen Festival in Bath geweest. Afgelopen mei nog een keer naar Bath en o.a. Lyme Regis geweest. Zo leuk om de plekken te zien en beleven die voor haar belangrijk waren of die in haar romans een rol spelen. Extra leuk met de prachtige reisgids van Karin Quint :) .
Ik heb me niet eerder op dit forum aangemeld omdat ik niet echt een actieve internetter ben, maar ik kijk er naar uit discussies te volgen en vooral om elkaar te treffen bij evenementen en activiteiten!
By Karenlee
Hoi Frenke - welkom hier! Als je van Austen houdt ben je zeker op de juiste plek :).
By Karin
Hoi Frenke, welkom hier! Leuk dat je je hebt aangemeld, en dat je heerlijk aan het genieten bent van alles wat Austen te bieden heeft. Bedankt voor het compliment over de reisgids :$
Het is hier helaas niet zo druk meer als een paar jaar geleden (toen Facebook nog in de kinderschoenen stond ;-)), maar je zult het vast gezellig vinden.
By Maria
Welkom Frenke. ..

We zullen het forum weer eens wat leven in gaan blazen. Ik ben ook te lang weg geweest maar daar komt verandering in.

Groetjes Maria
  • 1
  • 180
  • 181
  • 182
  • 183
  • 184
  • 185

Niet genoeg op TV of Netflix om de Kerstmaand door[…]

Wij zijn bij episode 3 nu. Aangename , sfeervolle […]

Voor mij ook prima! Misschien ook leuk voor Mari[…]

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!