EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Hier vind je onze huisregels, kun je feedback geven en je even voorstellen.
By Karin
Hoi Annemiek, leuk je hier te zien! En goed om te horen dat de Jane Austen maand nog steeds in de planning zit. Je kunt hier altijd terecht voor vragen en/of ideeën, ik weet zeker dat andere leden graag meedenken.
By Karenlee
Dag Annemiek - leuk om kennis te maken, en wat spannend van een Jane Austen maand! Er is van alles en nog wat dat je zou kunnen doen om leuke invulling te geven. Ik verheug me op ideeen hierover uit te wisselen. Ga je toevallig a.s. weekend naar de Historisch Festival in Almelo? Een aantal van ons zullen daar namelijk zijn. Hou je ogen open voor de mensen in de koetsen, aan het picknicken of die gewoon aan het rondzwerven/flaneren zijn in Regency kleding. Ik ben er voornamelijk (alleen) op de zaterdag, maar sommigen zul je allebei de dagen kunnen treffen.
By Miek73
Ben erg blij met deze enthousiaste reacties, dank jullie wel! HF staat in mijn agenda en ik ga zeker proberen mijn gezicht laten zien in Almelo! Zonnige groeten.
By jowil
Beste mensen,

Wij, josé en wilma (Jowil) zijn er klaar voor. Vlucht en hotel geboekt, jurken in de maak. Even een vraagje. Is het zinvol om een membership te nemen (20 pond) bij de Festival Friends, of kun je eenvoudig na 1 juli kaarten voor de nodige evenementen bestellen. We willen natuurlijk niet buiten de boot vallen. Ik hoor het graag van een ervaren Festival gangster/ganger.
By Karin
jowil schreef:Beste mensen,

Wij, josé en wilma (Jowil) zijn er klaar voor. Vlucht en hotel geboekt, jurken in de maak. Even een vraagje. Is het zinvol om een membership te nemen (20 pond) bij de Festival Friends, of kun je eenvoudig na 1 juli kaarten voor de nodige evenementen bestellen. We willen natuurlijk niet buiten de boot vallen. Ik hoor het graag van een ervaren Festival gangster/ganger.
Het ligt eraan of je naar activiteiten wilt die snel vol zitten. Het programma is nog niet bekend, dus lastig in te schatten. Maar stel dat je naar een meet & greet met 'Wickham' wil (de acteur die hem speelde in de BBC-serie), of mee wil doen aan een dansles met een beperkt aantal kaarten, of een bijzondere lezing, dan is het zeker aan te raden om Friend te worden.
Als je gewoon een beetje sfeer wilt opsnuiven, mee wil doen aan de promenade en de Fayre wilt bezoeken, dan is het niet nodig.
Alvast veel plezier!
By Karenlee
In het algemeen zijn er - in mijn ervaring - nog altijd kaarten voor alles als de "algemeen" verkoop begint BEHALVE (soms) voor de mini-bus dagtochten. Daar kunnen alleen zo veel mensen mee per keer, en als het echt een populaire bestemming (i.e., Lyme Regis, Chawton) is kan het soms wel al uitverkocht worden tijdens de Festival Friends vroeg-boeking periode. Dat gezegd, zou ik wel z.s.m. de gewenste kaarten kopen zo snel als het kan. Dansworkshops kunnen vooral snel vol raken. Oh, en het (klik hier ->) programma is wel ondertussen bekend! Dingen die ik erg van genoten - en zou zo meteen gaan doen, zijn o.a. Hands on Harp en Very Private Public Breakfast. Stadwandelingen zijn ook erg leuk.
Laatst gewijzigd door Karenlee op 18 jun 2015 11:05, 3 keer totaal gewijzigd.
By Odette
Het programma staat inmiddels op de website. Er zijn veel dagtochten dit jaar en een paar lezingen, ik neem aan dat er genoeg plaatsen zijn. Er is ook niet een echt een bal deze keer, wel een dansavond. Ik zou het zonde vinden om een festival friend te worden.
By jowil
Bedankt, Karin, Karenlee en Odette voor jullie reactie. We denken er nog even over na om toch lid te worden, maar misschien heb je wel gelijk Odette en 1 juli alles te bestellen. Dansen lijkt ons zeker leuk maar alleen al de sfeer proeven met de parade is waarschijnlijk het mooiste.

Ik neem aan dat er heel wat mensen van deze site naar Bath gaan. Is er ook een mogelijkheid dat we met de Hollandse afvaardiging een kennismaking organiseren? Ergens een tea-room of zo. Met gepaste kleding natuurlijk. Wij vliegen trouwens woensdag middag 9 sept heen en vliegen dinsdagavond 15 sept weer terug. Back to work.
  • 1
  • 179
  • 180
  • 181
  • 182
  • 183
  • 185

Niet genoeg op TV of Netflix om de Kerstmaand door[…]

Wij zijn bij episode 3 nu. Aangename , sfeervolle […]

Voor mij ook prima! Misschien ook leuk voor Mari[…]

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!