EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Hier vind je onze huisregels, kun je feedback geven en je even voorstellen.
By Karenlee
Foto’s die niet zo groot zijn kunnen we gewoon rechtstreeks van onze computers uploaden (via de bijlage functie) in een post. Maar als ze flink wat pixels hebben, moeten ze ergens op een server/foto-hosting site staan. Ik heb er een gecreëerd voor dit forum. Mocht je wat grotere foto’s willen plaatsen en nog geen online fotoboek hebben, stuur mij een pm en ik zal je de nodige URL, login naam en wachtwoord sturen.
By Sebazzel
Ik heb ook nog een suggestie voor het posten van foto's. Je kan ze ook uploaden via een site als www.imageshack.us of anders www.tinypic.com, en de directe link dan tussen deze tags plaatsen:

[img]link[/img]

Op deze manier verschijnt je plaatje ook. :)
By Karenlee
Degene die ik heb werkt precies hetzelfde als imageshack en tinypic. Er zijn er veel van dat soort sites.
By Karin
Dit is even een test. Ik heb een tinypic-plugin geinstalleerd die je foto's automatisch verkleint. ff proberen dus.
Afbeelding
Dit is mijn eerste auto... ;-) Volgens mij doet de plugin het. Dit was een foto van meer dan een MB groot en upgeload via het tabblaadje onder het schermpje waar je je bericht in tikt. Je kunt daar bijlagen toevoegen, maar het tabblad ernaast is nieuw: upload naar TinyPic. Laat even weten of het bij jullie ook werkt!
By Karin
Karenlee, ik werd door jou bericht er aan herinnerd dat jullie nog een toepassing voor foto's van mij tegoed hadden. Deze kun je direct vanuit dit forum benaderen, dus je hoeft het forum niet te verlaten. Je kunt een account aanmaken bij TinyPic als je je foto's in mapjes wilt bewaren, maar je kunt ze ook zonder account hier uploaden.

Ik zal even proberen samenhangend uit te leggen hoe het werkt.

Je had tot nu toe twee manieren om foto's te plaatsen: als bijlage direct van je computer (maar dan mocht de foto niet te groot zijn) of als link naar een foto die je al op internet had staan. (tussen de img-haakjes).
Met de nieuwe tinypic plugin kun je vanaf je computer direct foto's in verkleind formaat in het forum plaatsen. Hoe werkt het?
- je drukt op 'reageer' om een nieuw bericht te schrijven
- je tikt wat je wilt tikken
- linksonder zie je een blokje met drie blauwe tabbladen erboven. De laatste is 'Upload naar TinyPic. Die klik je aan.
- in het blokje kun je 'bladeren' op je computer naar de juiste foto. Je kiest het formaat dat je wilt gebruiken (default is meestal te groot, kies liever voor thumbnail of website/email).
- druk op Upload Now! en de foto wordt als een link tussen img-haakjes in je tekst geplaatst! Easy does it!

Als je vragen hebt, stel ze gerust!
By Karenlee
Even proberen...

Afbeelding

Wauw! Je maakt het nog steeds makkelijker voor ons Karin - fantatisch!!

Eh... zoals je wellicht al vermoedt, een niet al te recente foto van mij :D

Niet genoeg op TV of Netflix om de Kerstmaand door[…]

Wij zijn bij episode 3 nu. Aangename , sfeervolle […]

Voor mij ook prima! Misschien ook leuk voor Mari[…]

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!