EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Hier vind je onze huisregels, kun je feedback geven en je even voorstellen.
By Karin
Wat kan er beter aan dit forum of aan janeausten.nl? Laat het ons weten!
By Karin
Misschien hebben sommigen van jullie dit weekend gemerkt dat het forum niet werkte zoals het zou moeten werken. Daarvoor mijn excuses! Ik probeer het forum uit te breiden met allerlei handigheidjes, maar soms ontbreekt het mij aan de handigheid om dat goed te doen. Wijze les is in ieder geval dat ik dat niet in dit forum, maar in een proefforum ga uitproberen. Als ik er uit ben, zul je het hier zien ;-)
By Sabina
Karin schreef:Misschien hebben sommigen van jullie dit weekend gemerkt dat het forum niet werkte zoals het zou moeten werken. Daarvoor mijn excuses! Ik probeer het forum uit te breiden met allerlei handigheidjes, maar soms ontbreekt het mij aan de handigheid om dat goed te doen. Wijze les is in ieder geval dat ik dat niet in dit forum, maar in een proefforum ga uitproberen. Als ik er uit ben, zul je het hier zien ;-)
Ik ben benieuwd!
By Karin
Beste bezoekers van dit Jane Austen Forum. Ik heb een paar kleine aanpassingen gedaan en één grote. Zoals je ziet, zijn op de eerste pagina in een apart blok de laatste reacties te lezen. Dit is gemakkelijk als je hier regelmatig terugkomt, dan kun je in één oogopslag zien of er nieuwe berichten zijn. Ik ben erg benieuwd of jullie dit handig vinden!
Groet,
Karin
By Merdyff
Ik vond het eerst een beetje raar. Ik zit op verschillende forums en dit is het eerste waarbij dat zo is. In het begin (gisteren XD) vond ik het een beetje irritant, maar ondertussen ben ik het al gewend. Ik vind het niet echt nodig, maar het bespaart mij de moeite om naar onder te scrollen en aangezien ik nogal lui ben, vind ik dat niet slecht. XD Het heeft alleen wel weinig zin als er één of andere gek (ik dus :lol: ) plots een stuk of tien berichtjes gaat posten.

Wat ik wel een beetje mis op het forum zijn avatars. Op de andere forums waar ik zit, zie ik meestal aan de avatar wie iets gepost heeft en hier gaat dat dus niet. Ik vind dat je sneller mensen uit elkaar kan houden en leren kennen als ze een avatar hebben, omdat je je dan toch iets van visuele voorstelling bij die persoon kan maken. Ik heb gezien dat de functie er wel is, maar dat er geen galerijen zijn en je kan ook geen avatars van een andere site gebruiken (wat bij de meeste forums wel zo is.) Vond ik behoorlijk jammer, want ik had net zo'n mooie Captain Wentworth avatars. Ik weet niet hoe het zit met die galerijen, of je zelf bepaalde galerijen kan maken of zo. Als dat zo is, is het misschien leuk om een aantal avatars van Jane Austen verfilmingen te maken. Ik heb er wel al een aantal, die zou ik enkel moeten verkleinen tot het juiste formaat, en ik zou er nog wel kunnen maken. (Niet dat mijn avatars zo geweldig zijn, maar een avatar met Captain Wentworth of Mr. Darcy op, kán gewoon niet lelijk zijn, toch? ;) ) En misschien zijn er hier nog wel mensen die een beetje met photoshop of iets dergelijks overweg kunnen.
By Karin
Dank je voor je feedback. Ben meteen op zoek gegaan naar avatars en hoe ik deze aan kan zetten op dit forum. Heb nu twee gallerijen er op gezet (zal vandaag kijken of ik nog wat andere, mooiere kan vinden) en je hebt nu ook de mogelijkheid om je eigen avatar te uploaden. We gaan gewoon eens kijken of dat goed werkt en of het forum daar niet te langzaam door wordt. Ik ben aardig handig in Photoshop, ik zal eens kijken of ik wat in elkaar kan knutselen, een speciale Jane Austen gallerij zou leuk zijn :P . Merdyff, als je al wat avatars hebt die je met anderen zou willen delen, wil je die naar mij mailen? info@janeausten.nl Dan zet ik ze op de server.
Het recente onderwerpen-blok laat ik er voorlopig instaan, mochten er meer mensen zijn die het niet handig vinden, dan hoor ik het graag!

En voor bezoekers die niet precies weten wat een avatar is: het plaatje/fotootje dat hier rechts boven mijn naam staat heet een avatar. Je kunt er zelf een uitzoeken of uploaden door links bovenin (onder forumoverzicht) naar het gebruikerspaneel te gaan en bij je profiel te kiezen voor een avatar. Mocht iemand er problemen mee hebben, laat dan even weten!
By Karin
Ik heb een aantal Jane Austen-avatars op de server gezet. Je vind ze in het gebruikerspaneel, profiel, avatar en dan in de gallerij 'allemaal jane'. Veel plezier er mee!
By Karin
Het forum heeft een aantal prachtige nieuwe avatars, van Pride and Prejudice 2005. Deze zijn gemaakt door forumlid Eillinora.
Meer van haar hand kun je vinden op haar livejournal: http://eillinora.livejournal.com Veel dank aan Eillinora!
De avatars kun je bekijken onder gebruikerspaneel, profiel, wijzig avatar, gallerij.
Veel plezier er mee!
By Karin
Beste forumleden,
Vanaf nu kun je vanaf de hoofdpagina van het forum direct zoeken in alle onderwerpen. Rechtsboven zie je de het woord 'zoeken' (met een vergrootglas). Hierdoor is het gemakkelijker om na te gaan of een bepaald onderwerp al bestaat.
Groetjes,
Karin
By Karenlee
Brilliant!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 54

Niet genoeg op TV of Netflix om de Kerstmaand door[…]

Wij zijn bij episode 3 nu. Aangename , sfeervolle […]

Voor mij ook prima! Misschien ook leuk voor Mari[…]

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!