Dit forum gaat sluiten

Beste forumbezoekers, dit forum gaat sluiten. Lees er meer over in het Welkom-topic.

Hier vind je onze huisregels, kun je feedback geven en je even voorstellen.
By Lavendula
Volgens mij zijn de lichtblauwe voor degene die niet lid zijn van de Jane Austen Leesclub.
Don't know for sure though.... :?:
By Frouckje
Jaaaaaaaaa!
Wat geweldig!
Ik moet bekennen dat ik minder aanwezig ben geweest omdat ik niet wist waar ik moest beginnen aangezien de nieuwe berichten eventjes niet werden uitgelicht, maar ik vind het hier zooo mooi geworden, echt iets voor mij die bloemetjes.
Enne... ik ben een sucker voor smilies die mijn boodschappen en gevoelens kunnen verduidelijken! :f: :sun: :wasntme: :lol:
By Lizzie
Mooi werk, Karin! En wat de smilies betreft, I love them! Deze is ook leuk :rofl: Ik kom zeker wat vaker langs! ;)
By Miss Mary
Niamh schreef:Ik neem aan leden van de leesclub?
Ooo ja, dat is een goeie inderdaad!! :clap:
By Karin
Miss Mary schreef:O ja, ik had nog een vraagje! Want als ik kijk naar de leden, dan is een gedeelte van de namen in dik paars gedrukt, een gedeelte van de namen in dun lichtblauw en Karin's naam is roze. Ik begrijp dat de kleur roze staat voor de functie van Admin, maar voor die andere kleuren weet ik het niet. ;) Iemand weet?
Dit is altijd zo geweest, maar valt nu misschien wat meer op. Het is inderdaad zo dat de leden van de leesclub een andere kleur hebben dan 'gewone' leden. En ik heb ook een andere kleur. Onderaan de pagina, onder de namen van de leden die nu online zijn, kun je de legenda zien.
By Karin
Nou beste mensen, het forum is weer helemaal klaar. Zoals jullie zien staat ook het mededelingenbord er weer boven. Alleen het probleem met de oude foto's als bijlagen die niet meer te zien zijn is nog niet opgelost. Er is nu iemand van phpbb.com naar een oplossing aan het zoeken. Ik hoop dat dit snel opgelost is!
Nog bedankt allemaal voor jullie complimenten. Ik ben blij dat het nieuwe forum in de smaak valt! En de smilies ook... :*
By Karenlee
Het ziet er inderdaad prachtig uit, Karin. En ik ben helemaal weg van de geweldige smilies :hai:!
By Sebazzel
Ik vind de nieuwe smileys ook leuk maar mis de oude ook.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 12
Dit forum gaat sluiten

Aaah, jammer. Maar begrijpelijk. Veel plezier aan […]

Mrs Crocombe

Er staan mooi plaatjes in en in een aantal hoofdst[…]

Wij zijn bij episode 3 nu. Aangename , sfeervolle […]

Voor mij ook prima! Misschien ook leuk voor Mari[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!