EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Hier vind je onze huisregels, kun je feedback geven en je even voorstellen.
By Karenlee
Ms Quint does it again :rock: :rock: :rock:. Vergis ik me, of kijg je ook nu iets meer van de afgelopen nieuws berichten te zien op de homepage? Dat vind ik een goede verandering. Mensen duiken toch niet zo snel in het archief, en zo krijgen nieuw en toevallig langskomende bezoekers en betere idee van wat de site te bieden heeft.

P.S. Het is even wennen, maar ik denk dat de reorganisatie van 'Effe lekker offtopic' ook goed is.

P.P.S. Nee, Twopenney post is nog niet ideaal. Als ik een bericht in typ komt het niet bovenaan te staan maar ergens onderin tussen anderen berichten van uren geleden.

P.P.P.S. Ik heb een paar berichten achter elkaar geprobeerd. Ze blijven allemaal samen zitten onderaan tussen die oudere berichten. Nog een constantering. Als ik een nieuwe bericht plaats komt het niet de boven de vorige te staan, maar daaronder.
By Miss Mary
Frouckje schreef:@ Marije en Odette:
De lettergrootte kun je gewoon zelf aanpassen!
Als je rechts bovenin het scherm kijkt waar 'Uitloggen [ je naam ]' staat, zie je daarboven een A staan. Met de pijltjes aan beide kanten kun je het lettertype vergroten of verkleinen.
Of ook heel handig, als Google Chrome je browser is: Klik rechts bovenin op het gereedschapje en zet dan de zoom in dat menu op 120%. ;)
Maar het hoeft al niet meer, het went sneller dan ik dacht. :clap: Ik ben eigenlijk wel tevreden zo. Het forum lijkt nu echt op een soort mooi versierd boek. :clap: O ja, en ik vind het offtopicdeel echt heerlijk overzichtelijk geworden nu! Al moet ik natuurlijk nog even kijken waar alles geplaatst is. Maar het is nu veel makkelijker terug te vinden en ik zie topics terug verschijnen waarvan ik vergeten was dat ze uberhaupt bestonden. ;)
By Frouckje
Karenlee schreef: Vergis ik me, of kijg je ook nu iets meer van de afgelopen nieuws berichten te zien op de homepage? Dat vind ik een goede verandering.
Ja! Dat wilde ik ook nog kwijt!
'Vroeger' waren het twee pagina's, nu zijn het er drie.
Dat is heel fijn en handig wanneer het een drukke dag op het forum is geweest en je pas later alle berichten kunt lezen.

Een drievoudig hoera voor Karin! :clap:
By Karin
Hoi allemaal,

fijn dat de reacties zo positief zijn. Is altijd spannend natuurlijk ;-) Ik ben blij dat Frouckje jullie heeft gewezen op de grote letter-knop. Ik gebruik 'm zelf ook. Had eerst in het ontwerp een groter lettertype gebruikt, maar dat zag er echt heel lelijk uit. Dit is een betere oplossing. En inderdaad kun je ook in je browser de letters vergroten, zoals Marije al aangaf.
Wat betreft de foto bij het profiel: ik hoor net dat die er niet hoort te staan bij deze template. Ok, ook opgelost dus ;-)
Dan de chat: de berichten worden wel goed geplaatst als ik het zo bekijk, alleen komen ze in deze nieuwe versie (met avatars, hadden jullie het gezien!) onderaan te staan in plaats van bovenaan. Ik heb inmiddels de code gevonden waarmee ik de berichten weer bovenaan kan plaatsen. Maar voordat ik die ga installeren: vinden jullie het wel fijner om ze bovenaan te hebben? Of toch liever onderaan?
Laat maar horen!
Oja, als jullie in het offtopic deel onderwerpen tegenkomen op een plek die jullie niet logisch vinden, hoor ik het graag. Heb ze niet allemaal doorgelezen, dus ben afgegaan op de onderwerptitels.
By Lizzie
Het ziet er allemaal mooi uit! Ook de bloemetjes... very British! De opdeling in het off topic gedeelte is erg handig en overzichtelijk geworden. :D
By Karenlee
Karin, als ik een bericht maak in de chat komt 'ie nog steeds te staan een stuk naar bedenen onderaan de berichten die ik gisteravond heb geplaatst.
By Karin
Ja dat klopt. Deze nieuwe chat plaatst berichten onderaan ipv bovenaan. In een eerder bericht gaf ik aan dat ik dat kan veranderen, maar misschien vinden jullie dit wel prettiger?
By rosa
Het is erg mooi geworden! Maar ik kan helemaal niet chatten?
By Miss Mary
Ik vind onderaan de pagina in de chat wel fijner op de een of andere manier. Als in dat het natuurlijker voelt. Oké, dat klinkt vaag, haha. :P
Ik ontdekte (vanwege de nieuwsbrief) dat ik een bepaalde link niet kon aanklikken op de homepage (in dit geval die van de organisatie van dat muziekgebeuren uit de nieuwsbrief). Maar ik weet niet of dat door de vernieuwde site komt of dat het een ander probleempje is. Verder nog geen fouten ontdekt..

Over of topics op de goede plaats staan: Het topic 'Foto van de dag' staat in een ander subboard dan het topic 'een plaatje bij het seizoen'. Aan de titel te zien lijkt het logisch. Maar het zijn beiden fototopics en daardoor lijkt het logischer als ze samen in hetzelfde subboard staan. Geen idee wat anderen hiervan vinden? :)

Edit: En wat ontzettend leuk, die aanpassing in de verjaardagsaankondigingen!! :inlove: :clap:
By Francine
Karin, het ziet er weer goed uit! :clap:
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12

Niet genoeg op TV of Netflix om de Kerstmaand door[…]

Wij zijn bij episode 3 nu. Aangename , sfeervolle […]

Voor mij ook prima! Misschien ook leuk voor Mari[…]

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!