EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Hier vind je onze huisregels, kun je feedback geven en je even voorstellen.
Tien jaar, wat fantastisch! Gefeliciteerd Karin en forumgebruikers. De JA-wereld is echt heel bijzonder, en ik ben blij dat ik er (af en toe) deel van mag uitmaken. Ik hoop dat het forum nog lang blijft bestaan.
:* :inlove: :party:

Karin gefeliciteerd.
Dankzij dit forum heb ik meer van en over Jane Austen geleerd.
Vriendschappen gesloten. Naar het Jane Austen festival in Bath geweest. Soms door omstandigheden tijden hier niet aanwezig kunnen zijn. Maar zo fijn dat het forum er nog steeds is. En hopelijk nog minimaal tien jaar zal blijven.

Liefs Maria 💋 💋
Nou Karin .... Ik zit er gewoon weer op!!! Wie had dat gedacht :tmi:

HARTELIJK GEFELICITEERD MET DE SITE ... EEN SOORT KINDJE VAN JE ;)

Ik denk dat je met deze site voor veel mensen een soort vlinder in het regenwoud bent geweest. Op sommige plaatsen ging het door het gefladder waaien en op andere plekken ontstond er een orkaan. Ik ben erg blij dat ik de site heb gevonden en daardoor veel leuke dingen heb gedaan. :P
Hetty schreef: 03 dec 2018 08:31 Nou Karin .... Ik zit er gewoon weer op!!! Wie had dat gedacht :tmi:

HARTELIJK GEFELICITEERD MET DE SITE ... EEN SOORT KINDJE VAN JE ;)

Ik denk dat je met deze site voor veel mensen een soort vlinder in het regenwoud bent geweest. Op sommige plaatsen ging het door het gefladder waaien en op andere plekken ontstond er een orkaan. Ik ben erg blij dat ik de site heb gevonden en daardoor veel leuke dingen heb gedaan. :P
Helemaal mee eens Hetty 💕

Liefs Maria

Niet genoeg op TV of Netflix om de Kerstmaand door[…]

Wij zijn bij episode 3 nu. Aangename , sfeervolle […]

Voor mij ook prima! Misschien ook leuk voor Mari[…]

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!