EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Hier vind je onze huisregels, kun je feedback geven en je even voorstellen.
By Karenlee
Ik denk dat ik het leuk vind (op computer wel, in ieder geval - tot Tapatalk het weer doet kom ik niet op via tablet) - maar is wel even wennen. Hou in ieder geval wel van strak en gestroomlined. Wat mij al opvalt is als je een hot-link inzet - die [url= ] etc..., het springt er niet echt uit qua kleurverschil (zoals het dat wel deed in het oude opzet) als iets waar je op en door kan klikken.
By Karin
Odette schreef:Hoi Karin, op mijn ipad kan ik niet gemakkelijk smilies plaatsen, ook kan ik niet klikken om meteen het laatste bericht van iemand te lezen.
Hmm, bij mij lukt dat wel. Misschien moet je zaterdag je iPad meenemen, dan kunnen we er samen naar kijken. Ik weet nu niet precies wat je bedoelt.
Karenlee schreef:Wat mij al opvalt is als je een hot-link inzet - die [url= ] etc..., het springt er niet echt uit qua kleurverschil (zoals het dat wel deed in het oude opzet) als iets waar je op en door kan klikken.
Ja dat is irritant! Was me nog niet opgevallen, maar heb de links die in een post worden geplaatst nu onderstreept. Of liever een kleur?
By Karin
RegencyGentleman schreef:Ik zou zeggen: wat in de webwereld usance is, dus onderstreept.
Mee eens!

Maria, de ontwikkelaars hebben een update uitgebracht waarin het 'verborgen' inloggen is opgenomen. Heb nu geen tijd om 'm te installeren, maar hij komt er dus aan!
By Diewertje
Het is dan toch eindelijk gebeurd...de chat is weg! ;-)

Ik vind het er erg mooi uitzien!
By Maria
Ik zie :tmi: ik zie :tmi: .....He jullie "zien" mij nu ook :P

Helemaal goed Karin.

Nu heb ik nog een vraag(je)

Is het misschien mogelijk dat de mensen die jarig zijn weer bovenaan het forum vermeld kunnen worden.Zo zie je in een oogopslag wie er jarig is/zijn die dag.

Dit was echt de allerlaatste vraag ~ op/aanmerking over het nieuwe forum
By Karin
Maria schreef:Is het misschien mogelijk dat de mensen die jarig zijn weer bovenaan het forum vermeld kunnen worden.Zo zie je in een oogopslag wie er jarig is/zijn die dag.
Dat is een soort plugin die helaas niet meer onderhouden wordt (en daardoor instabiel en onveilig is). Hopelijk pikt iemand 'm op om 'm weer door te ontwikkelen, maar tot die tijd heb ik helaas geen alternatief. Ik mis 'm ook hoor!
By Karenlee
Volgens mij is de 'nieuwe' forum nog net aangesloten bij Tapatalk - of wel? Ik kan in ieder geval nog niet op via mijn phone of tablet.

Niet genoeg op TV of Netflix om de Kerstmaand door[…]

Wij zijn bij episode 3 nu. Aangename , sfeervolle […]

Voor mij ook prima! Misschien ook leuk voor Mari[…]

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!