EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Hier vind je onze huisregels, kun je feedback geven en je even voorstellen.
By Jacqueline2
Ik vind het er heel geslaagd uitzien Karin. Mooi gedaan hoor. Voor wat betreft de kleurtjes vind ik het zelf wel prima zo maar dat is natuurlijk geheel persoonlijk. Ik hou niet zo van felle kleurtjes. Ben benieuwd hoe het er uit gaat zien!
By Maria
Ik heb het een en ander "ontdekt".
Gisteren de site maar eens op de pc opgezocht ipv mijn kleine tabletje.
En oeps :tmi: :tmi: op de pc zie ik een ietsie pietsie meer dan op mijn tabletje. Enne....ik had het over alleen maar "kale tekst" nu denk ik(weet het eigenlijk zeker) dat dit de nieuwe lay-out is. Moet er even aan wennen moet ik heel eerlijk zeggen.Maar dat komt ook denk ik omdat ik meer van de fellere/sprekende kleuren ben
By Karin
Fijn dat je eruit bent, Maria! Ik wist niet dat je het forum op je tablet bekeek. Voor mobiele apparaten is ie inderdaad nog meer 'uitgekleed' dan voor grotere schermen. Net zoals mode in kleding is er mode in website-opmaak, en die van nu is 'less is more'. Mij bevalt dat wel, maar ik begrijp dat het even wennen is.

Maar even iets anders... wat laadt ie lekker snel hè!
By Maria
Karin schreef:Fijn dat je eruit bent, Maria! Ik wist niet dat je het forum op je tablet bekeek. Voor mobiele apparaten is ie inderdaad nog meer 'uitgekleed' dan voor grotere schermen. Net zoals mode in kleding is er mode in website-opmaak, en die van nu is 'less is more'. Mij bevalt dat wel, maar ik begrijp dat het even wennen is.

Maar even iets anders... wat laadt ie lekker snel hè!
Ik mis op mijn tablet best wel veel wanneer ik het vergelijk met datgene wat ik op de pc zie. De button om in te loggen zie ik niet op mijn tablet. Ik moet zien in te loggen via de 3 horizontale streepjes die rechts bovenaan staan. Maar 9 van de 10 keer als ik daar op klik kom ik op de homepage terecht. Ligt dit ook aan het feit dat ik via mijn tablet kijk.?

En het "verborgen" inloggen zie ik ook niet (meer) staan als ik mij aanmeld. Voor de rest zal ik wel wennen aan het "less is more" ;) :tmi:
By Odette
Ik bekijk het forum met name op mijn IPAD, en dat is helaas geen verbetering. Op mijn computer ziet het er wel mooi uit en inderdaad sneller.
By rosa
Ik begin er een beetje aan te wennen. Vond het eerst wel erg zoeken, maar hé, aangezien ik hier een bericht aan het schrijven ben weet ik zeker dat het goed komt en ik over een tijdje niet beter meer weet :-)
By Karin
Maria schreef:De button om in te loggen zie ik niet op mijn tablet. Ik moet zien in te loggen via de 3 horizontale streepjes die rechts bovenaan staan. Maar 9 van de 10 keer als ik daar op klik kom ik op de homepage terecht. Ligt dit ook aan het feit dat ik via mijn tablet kijk.?

En het "verborgen" inloggen zie ik ook niet (meer) staan als ik mij aanmeld. Voor de rest zal ik wel wennen aan het "less is more" ;) :tmi: [/color][/i][/b]
Bedankt voor je concrete opmerkingen , Maria. De drie streepjes zijn het universele teken voor 'menu' en inderdaad, daar moet je op klikken om in te loggen. Omdat het logo linkte naar de homepage, kan het zijn dat je die per ongeluk af en toe ook aanraakte. Ik heb dat nu aangepast, je komt nu niet meer op de homepage terecht als je op het menu-icoontje probeert te klikken.

Het verborgen inloggen is inderdaad verdwenen, ik ga aan de ontwikkelaars van de template vragen of ze dat terug kunnen brengen. Andere oplossing die je nu al kunt gebruiken is naar je gebruikerspaneel te gaan (via de drie streepjes en dan kiezen voor het blokje met je avatar erin. Daarin kiezen voor gebruikerspaneel. Kies daarin weer voor de streepjes (menu), en forumvoorkeuren. Bij wijzig algemene instellingen kun je ervoor kiezen om altijd je online status te verbergen. Aanvinken en druk onderaan op verstuur.
Deze wijziging gaat pas in als je opnieuw inlogt.
Besef trouwens wel dat beheerder en moderators wel zien dat je bent ingelogd, dus 'verborgen' is niet helemaal verborgen.
Odette schreef:Ik bekijk het forum met name op mijn IPAD, en dat is helaas geen verbetering.
Waarom geen verbetering, Odette? Is er iets dat niet goed werkt? Met deze opmerking kan ik niet zoveel hè, ik moet iets meer weten om een oplossing te kunnen bedenken. Op mijn eigen iPad werkt ie namelijk prima.

Nog een algemene opmerking van mijn kant: ik zorg met de updates ervoor dat het forum spam-vrij blijft en jullie berichten en gegevens veilig zijn. Als we niet meegaan met deze vernieuwingen (als ik het forum een halfjaar aan zijn lot over zou laten), dan denk ik dat jullie hier liever geen berichten meer achter zouden willen laten :x . Bovendien vind ik dat het forum ook qua uiterlijk met zijn tijd mee moet, om te voorkomen dat het hier niet al te stoffig wordt.
Nu kunnen we er weer even tegenaan!
By Karin
In aanvulling op onderstaand bericht (ik was deze optie helemaal vergeten): in jullie forumvoorkeuren kun je kiezen voor een forumstijl. Dat wat we nu gebruiken heet Subway. Maar als je kiest voor Prosilver, dan ziet het forum er weer een beetje uit zoals voorheen. Alleen met andere kleuren. Wellicht is het een alternatief voor als je het nieuwe uiterlijk vervelend vindt.
By Odette
Hoi Karin, op mijn ipad kan ik niet gemakkelijk smilies plaatsen, ook kan ik niet klikken om meteen het laatste bericht van iemand te lezen.
By Maria
Dankjewel Karin...
Ik kan mij nu zonder problemen aanmelden via de drie horizontale streepjes. :*

Het verborgen inloggen dat viel mij gewoon op dat het er niet meer bij staat.
Ik weet ook dat "verborgen" niet voor 100% "verborgen" is.
Ik wil(de) alleen zo nu en dan wel even verborgen en onzichtbaar zijn :tmi:
Niet noodzakelijk maar soms wel fijn

En wat met de tijd meegaan betreft voor het forum Karin,je hebt gelijk....
Alleen de andere lay-out was zo "cozy"
Zo "thee met scones en lemoncurd in een 200 jaar oude Tea Room" ;)

Maar zoals ik aan electriciteit en aan de telefoon gewend ben geraakt. :lol:
Zal ik hier uiteindelijk ook wel aan wennen.

Tot zover mijn op/aanmerkingen en vragen

Niet genoeg op TV of Netflix om de Kerstmaand door[…]

Wij zijn bij episode 3 nu. Aangename , sfeervolle […]

Voor mij ook prima! Misschien ook leuk voor Mari[…]

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!