EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Hier vind je onze huisregels, kun je feedback geven en je even voorstellen.
By Karin
Miss Mary schreef:Heee, dit is wel mooi, Karin! Misschien kan ik tijd vrijmaken om hier weer eens af en toe te posten. Maar een paar dingen moeten nog even aangepast, denk ik. Een hele interessante Latijnse tekst bij de beschrijving 'About Us':

"Obcaecati corporis doloribus recusandae distinctio sapiente a molestiae officia fugiat minima quasi. Laboriosam, doloribus."

:P
Dank je Marije! Ja, zoals ik in mijn berichtje schreef, issie nog niet helemaal klaar. Komt dit weekend! Hoewel ik die tekst best interessant vind staan ... :P
By Maria
Karin schreef:Gewoon rustig blijven en even opnieuw ontdekken hier ;) Komt goed, Maria! Over een paar dagen weet je niet beter meer. Je bent ook aan elektriciteit gewend geraakt!
Hahaha... dat denk jij. Hier branden nu alleen maar kaarsen :P Maar deze oude dame gaat het eens op haar gemak uitzoeken.
By Maria
Ik ben donkerblond.

Buttons ontdekt .Yes
By Hetty
Ik zie alles wel geloof ik. En nu een reactie van mij erbij :D dat lukt ook!!!

Wat mij betreft mogen de kleurtjes wel wat steviger. Het is nu allemaal zo flauw van kleur.

Voor de rest ga ik nog even kijken hoe alles werkt.

Op zich ziet het er goed uit!
By Maria
Huh...kleuren?? Ik zie geen kleuren.

Dat bedoel ik,ik zie alleen "kale"teksten verder niets.
En waar kan ik mijn cache gedoe vinden. Echt ik loop op kolen als jullie begrijpen wat ik bedoel.

Kun je misschien een foto hier plaatsen hoe het er uit moet zien Karin,dan weet ik of ik het wel of niet goed zie
By Odette
Het is even wennen hoor, ik kan de button voor het meest recente bericht niet vinden
By Jane
Ik kom er wel uit! Het is even wennen, dat wel!

Ik kan alleen niet vinden hoe ik moet uitloggen. Maar dat zal ik ook nog wel ontdekken!
By Frouckje
Het ziet er prachtig uit! Heel overzichtelijk zo met die buttons. Ik heb het idee dat het allemaal wat schoner en simpeler is nu, voorheen vond ik het soms wat overweldigend qua hoeveelheid tekst en berichten in het overzicht (in de standaard opmaak van een forum)!
By Karin
Odette schreef:Het is even wennen hoor, ik kan de button voor het meest recente bericht niet vinden
Rechts bovenin zie je de button 'forum', als je daar op klikt kun je kiezen voor o.a. nieuwe en ongelezen berichten. Of bedoelde je dat niet, Odette?
Jane schreef:Ik kan alleen niet vinden hoe ik moet uitloggen. Maar dat zal ik ook nog wel ontdekken!
Ook rechts bovenin zie je de 'aan/uit'-knop (cirkeltje met streepje), daarmee kun je in- en uitloggen.

Niet genoeg op TV of Netflix om de Kerstmaand door[…]

Wij zijn bij episode 3 nu. Aangename , sfeervolle […]

Voor mij ook prima! Misschien ook leuk voor Mari[…]

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!