EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Hier vind je onze huisregels, kun je feedback geven en je even voorstellen.
By Hetty
Het is er wel eens erg druk geweest maar nu hebben de meeste mensen via een andere weg snel contact. Facebook bijvoorbeeld. Wat mij betreft hoeft het niet te blijven.
Als je iets schrijft en iemand antwoordt pas 5 dagen erna is het niet relevant lijkt me!
By Maria
Van mij mag de chat blijven. Maar ik heb het idee dat niemand het echt zal missen wanneer hij opgeheven wordt

We kunnen er misschien wel een leuk afscheidsfeestje van maken. Op de laatste avond dat de chat in de lucht is bijvoorbeeld met zoveel mogelijk mensen te chatten
Van mij mag het ook blijven. Is een leuk functionaliteit - al wordt het niet intensief gebruikt. En het is niet dat het veel ruimte inneemt of zo op de site.

Sent from my iPad using Tapatalk HD
By Hetty
Wat mij betreft mag de chat weg hoor Karin ... want de laatste jaren chat ik alleen maar voor de flauwigheid. Het is jammer dat er niet tegelijkertijd een heel stel op de site kijken.

Facebook is een geduchte concurrent. Veel afspraken e.d. gaan via Facebook terwijl ze eerst via de site gingen. En dan denk ik bijvoorbeeld aan al die (overigens onoverzichtelijke) re-en-act activiteiten, bals, dansbijeenkomsten zoals van de groep in Amsterdam en in Wolfheze. enz.

Laatst kwamen er wijzigingsberichtjes van data langs op FB die ik vergeten ben op te schrijven in mijn agenda ... Het is de vraag of ik ze nog terug kan vinden en dat kon altijd wel op deze site ...
Maar dat heeft niets met de chat te maken.

Als de site sneller wordt door de chat te verwijderen zou ik het in jouw geval doen. Degene die er het meeste gebruik van maakten hebben andere wegen gevonden om te chatten.

Niet genoeg op TV of Netflix om de Kerstmaand door[…]

Wij zijn bij episode 3 nu. Aangename , sfeervolle […]

Voor mij ook prima! Misschien ook leuk voor Mari[…]

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!