EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Hier vind je onze huisregels, kun je feedback geven en je even voorstellen.
Ik ook, heel prettig!
Als ik zulke dingen lees denk ik wel eens: Had ik dan toch maar mezelf meer verdiept in de vooruitgang van mobiele telefonie!
Maar ik heb een soort "vrijheidsdrang"! Wil niet "gedwongen worden" overal bereikbaar te zijn. Ik wil "kunnen verdwijnen" bij wijze van spreke!!! En daarom heb ik na het overlijden van mijn ouders de mobiele telefoon de deur uit gedaan!
Dat we nu ineens wel een mobieltje hebben (ja zowel DH als ik hebben er eentje!!!) komt omdat DH met pech onderweg stond. Maar wat denk je > Hij heeft het ding haast nooit bij zich en weet amper hoe het werkt! En ik vond er eentje op een rommelmarkt . Oude sim er in en het werkt ook ... Maar ik kan er alleen mee bellen!

Dus geen apps voor mij > lekker rustig!
Ach Hetty, ik 'verdwijn' ook regelmatig, ben eigenlijk een groot deel van mijn tijd niet bereikbaar voor wie dan ook en daar voel ik me prettig bij. Maar ik vind de gemakken van de telefonie wel heel erg makkelijk en maak daar in dit geval dankbaar gebruik van.
tapatalk forum app :?: :?: Geen idee wat het is.Maar ik wil het ook niet weten :lol: :rofl: Nu maar een brief schrijven "gewoon" ouderwets met pen en papier.Das zo lekker "vroeger"
Ik heb tapatalk! Erg makkelijk hoor! Als jij mij een berichtje stuurt dan krijg ik daar melding van en het is voor tablets wel makkelijk want het laadt snel en je hebt snel overzicht. En met fotos plaatsen is het erg makkelijk. Maar onmisbaar? Welnee, zonder kom je er ook!
Ik heb Tapatalk even uit moeten zetten, omdat er nog geen update beschikbaar is (ik was blijkbaar te snel met updaten ;-)). Maar het goede nieuws is dat dit nieuwe forum 'responsive' is. Dat betekent dat het beeld zich aanpast aan het soort apparaat waarop je het forum bekijkt. Het is dus een stuk gemakkelijker om 'm op je telefoon en tablet te bekijken.
Zodra Tapatalk weer in de lucht is, laat ik dat weten!

Niet genoeg op TV of Netflix om de Kerstmaand door[…]

Wij zijn bij episode 3 nu. Aangename , sfeervolle […]

Voor mij ook prima! Misschien ook leuk voor Mari[…]

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!