EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

In je eentje de boeken van Jane Austen lezen is leuk, maar dit samen met anderen te doen is nog veel leuker! Op dit forum kunnen alleen leden die zich hebben aangemeld meepraten. Wil je dat ook? Registreer je (als je dat nog niet hebt gedaan) en meld even aan de beheerder dat je mee wilt doen!
Forumregels: Om ervoor te zorgen dat we allemaal met plezier meedoen aan de Jane Austen leesclub een paar kleine spelregels:

1. Alleen leden van de leesclub kunnen reageren. Wie lid wil worden, kan dit in een bericht aan de beheerder laten weten
2. We beginnen met de boeken van Jane Austen, de 'Grote Zes'. Vooraf wordt er d.m.v. een poll gestemd over welk boek we gaan lezen. Meeste stemmen gelden.
3. Je hoeft de boeken niet in het Engels te lezen (maar het mag uiteraard wel), we discussíëren in het Nederlands.
4. We trekken een maand uit om een boek te lezen. Iedereen kan dit in zijn eigen tempo doen.
5. Plaats je opmerkingen in het forum waar het thuishoort. Dus opmerkingen over het eerste hoofdstuk in het daarvoor gemaakte onderwerp, etc. Dit om spoilers voor andere lezers te voorkomen.
6. Als je het boek uithebt, geef dan in het conclusie-onderwerp je eindoordeel over het boek.
Veel plezier!

Welke datum

Zaterdag 4 april
3
5%
Zondag 5 april
4
7%
Zaterdag 18 april
5
9%
Zondag 19 april
5
9%
Zaterdag 25 april
6
10%
Zondag 26 april
4
7%
Zaterdag 9 mei
4
7%
Zondag 10 mei
4
7%
Zaterdag 16 mei
5
9%
Zondag 17 mei
4
7%
Zaterdag 30 mei
3
5%
Zaterdag 6 juni
3
5%
Zondag 7 juni
2
3%
Zaterdag 20 juni
3
5%
Zondag 21 juni
3
5%
Ik ben de persconferentie aan het volgen. Ik ga er vanuit dat als gevolg van de aangescherpte maatregelen deze leesclubbijeenkomst wordt uitgesteld? Voor nu blijf gezond en hopelijk kunnen we dan snel en in goede gezondheid weer bij elkaar komen!
Miss Iris schreef: 23 mar 2020 19:30 Ik ben de persconferentie aan het volgen. Ik ga er vanuit dat als gevolg van de aangescherpte maatregelen deze leesclubbijeenkomst wordt uitgesteld? Voor nu blijf gezond en hopelijk kunnen we dan snel en in goede gezondheid weer bij elkaar komen!
Ja, dit lijkt me vanzelfsprekend. We kunnen besluiten om een nieuwe datum te prikken als alles weer een beetje normaal lijkt te zijn. Of we kunnen een leesclub-op-afstand doen met Google Hangouts of iets dergelijks.
Mensen! Vanaf 11 mei mogen we weer (met uiterlijk 10 mensen) weer bij elkaar komen :) ! Zullen we proberen ergens later in mei of begin juni een leesclub datum opnieuw te prikken?
Karenlee schreef: 06 mei 2020 21:32 Mensen! Vanaf 11 mei mogen we weer (met uiterlijk 10 mensen) weer bij elkaar komen :) ! Zullen we proberen ergens later in mei of begin juni een leesclub datum opnieuw te prikken?
Ik ben zelf nog een beetje huiverig om al dingen af te gaan spreken. Ik zou voorstellen om eerst af te wachten wat er gebeurt na de versoepelingen van 11 mei. Vooral ook omdat niet iedereen een auto tot zijn beschikking heeft en er dan met het OV gereisd moet worden. Hoe jammer ik het ook vind!

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!