EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Over Jane Austen zijn ontelbaar veel biografieën geschreven. Daarnaast zijn ook veel boeken gebaseerd op een verhaal van Jane Austen of zijn schrijvers op een andere manier creatief met haar werk aan de haal gegaan. Hier kun je meepraten over die boeken.
Zojuist op de valreep de laatste twee kaartjes gereserveerd voor de Jane Austen middag in Purmerend.
Veel zin in....
Grappig: als je op het forum even snel intikt dat je ergens naartoe gaat, besef je eigenlijk helemaal niet er misschien mensen zijn die dit lezen en die ook komen, en dat die dus nieuwsgierig zijn wie er schuilgaat achter een pseudoniem op het forum.
Nu was die kans met 5 mannen op de ± 80 vrouwen wel wat groter dat ik niet anoniem kon blijven, maar toch.

Ik was daarom ook nogal overdonderd toen jij me aansprak en vroeg of ik misschien Mr. Clennam was. In de verwarring vergat ik helemaal om aan jou te vragen wie jij bent, maar gelukkig noemde Karin later jouw naam.

We hebben trouwens een hele leuke middag gehad, gisteren in Purmerend. Genoten van de dansen (zelf maar niet meegedaan :lol: ) en het verhaal van Karin. En natuurlijk de heerlijke high-tea.
Hahaha... wat grappig! Tsja... Odette kan een forumlid aanvoelen op 50 meter afstand ;) :lol: :rofl: .
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!