EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Ze mag er dan al zo'n twee eeuwen niet meer zijn, toch is Jane Austen nog regelmatig in de media. Heb je een leuk nieuwtje, weet je wanneer een nieuwe serie op tv wordt uitgezonden? Laat dat dan hier weten!
Als we de laatste pagina van Pride and Prejudice gelezen hebben, laten we Elizabeth en haar Mr Darcy achter als een jong, pasgetrouwd stel. Wat er verder met ze gebeurt, mogen we geheel overlaten aan onze eigen fantasie. En precies op dat gebied willen wij je uitdagen! Geef ons een inkijkje in het leven van Elizabeth en Fitzwilliam (of blijven we ‘m Mr Darcy noemen?) een jaar na hun huwelijksdag. Doe mee aan onze schrijfwedstrijd en maak kans op mooie prijzen!

Je leest er alles over op de website...
Hmmm.... Ik overweeg om het in het Nederlands te proberen. Maar alleen als Karin belooft om de ergste spel en grammatica fouten er uit te halen voordat het gepubliceerd wordt. Hoewel.... Het schijnt dat mijn geschreven NL steeds beter wordt. Toen Gerard het laatste een brief van mij bekeek voordat het naar de verzekering ging, vondt hij geen enkele fout :clap:!
Niet geschoten is altijd mis...

Dus ik ga mijn fantasieschrijfkunsten ook maar eens uit de welbekende kast trekken.Alleen in het Engels daar begin ik maar niet aan.Dat kan ik jullie en mezelf niet aan doen.En dan zou ik ook teveel over de woorden moeten nadenken.

Oké daar gaan we dan..... :?: :whew: oeps...nu al een writersblock :tmi: :lol:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 15

Niet genoeg op TV of Netflix om de Kerstmaand door[…]

Wij zijn bij episode 3 nu. Aangename , sfeervolle […]

Voor mij ook prima! Misschien ook leuk voor Mari[…]

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!