EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Ze mag er dan al zo'n twee eeuwen niet meer zijn, toch is Jane Austen nog regelmatig in de media. Heb je een leuk nieuwtje, weet je wanneer een nieuwe serie op tv wordt uitgezonden? Laat dat dan hier weten!
Ik wil ook wel buren worden, maar ik kan niemand uitnodigen! Ik heb overal op geklikt, maar het lukt niet. Moet je daar eerst een bepaald aantal punten voor hebben ofzo?

Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk
Ik snap het spel niet... :tmi: :tmi: Nou ja ik snap het wel :P maar weet niet hoe ik moet beginnen.

Ik ben nog uit de tijd van de allereerste computerspelletjes die op 'n floppie stonden.
En de bedenker van facebook nog lang niet geboren was.O ja en de computer werd gestookt met kolen... :lol:

Ik wil buren worden met iedereen.Maar wilt helpt mij met zodat ik weet hoe ik moet beginnen. :tmi: :tmi:
Diewertje schreef:Ik ben een ontzettende leek op online-spelletjes gebied, maar ik heb gisteren een poging gewaagd.
Snap er vrij weinig van, maar ben al een heel eind gekomen met lukraak klikken :P. De zoekspelletjes zijn in elk geval al leuk ;).
Dus als je gewoon afwacht krijg je vanzelf nieuwe energie?
En begrijp ik het goed dat je moet je doorgaan met dezelfde spelletjes opnieuw te spelen totdat je genoeg punten hebt verzameld om door te gaan?

Ohhhhh...wat ben ik blij dat jij er ook weinig van snapt Diewertje :drunk:

Mij lukt het niet eens om de zoekspelletjes te doen.Heb echt geen idee WAT ik uberhaupt moet doen.
Ergens op klikken of dubbel klik...of helemaal niet klikken.
No idea at all.... :$
Ik begin er steeds meer van te snappen. Ik geloof dat ik mensen heb uitgenodigd, maar nog geen bevestiging gehad.
Karin, ik heb jouw challenge gehad, maar als ik erop klik, dan loopt 'ie vast.
Nu weet ik ook waarom ik tot nu toe geen Facebookspelletjes heb gespeeld: HET IS VERSLAVEND!!! :P :P
Het enige wat ik tot nu toe gezien heb, is dat je voorwerpen in zo kort mogelijke tijd moet vinden, en dat je de inrichting van een kamer kunt aanpassen. Hebben jullie dat ook? O ja, en dat je kunt betalen om meer te krijgen ;)
Hallo,

Sinds een aantal dagen speel ik het rogues & romance-spel. Helaas heb ik allemaal saaie vrienden die het niet met mij willen spelen. Wie wil er mijn buur worden? (and more importantly, hoe voeg ik iemand toe?)
(Nou, we lokken wel mensen naar het forum met dit spel. :P)

Haha, ik prijs me gelukkig dat ik al ervaring heb met hidden object-games. Hoezo, ik, een game-nerd? :angel: Het is in elk geval de bedoeling dat je de voorwerpen zoekt die onderaan geschreven staan. Hoe sneller je die vindt, hoe meer punten je krijgt. Oh, en voor de objecten die in het groen staan, krijg je extra punten.

Ik wacht op het moment dat je je eigen avatar kan aanpassen. :inlove:
En ben ik de enige die vind dat de spullen voor je interieur niet bij elkaar passen? :^)
Karin schreef:Als je wil, kun je mij als vriend toevoegen en vervolgens in het spel (onderin kun je vrienden uitnodigen) mij een uitnodiging sturen.
Mij is dat tot nu toe niet gelukt.....Hij loopt ook steeds vast als ik een "challenge" wil accepteren.
En zo af en toe wordt ik een aantal levels teruggezet - best irritant! Dan moet ik een aantal tasks weer opnieuw doen, of zijn mijn gekochte spulletjes verdwenen...Of misschien sla ik het zelf niet goed op?

Het is trouwens maar goed dat je energie beperkt is, anders kwam ik helemaal niet meer aan werken toe :P :P

Niet genoeg op TV of Netflix om de Kerstmaand door[…]

Wij zijn bij episode 3 nu. Aangename , sfeervolle […]

Voor mij ook prima! Misschien ook leuk voor Mari[…]

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!