EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Ze mag er dan al zo'n twee eeuwen niet meer zijn, toch is Jane Austen nog regelmatig in de media. Heb je een leuk nieuwtje, weet je wanneer een nieuwe serie op tv wordt uitgezonden? Laat dat dan hier weten!
Ja, maar er zijn volgens mij ook bepaalde onderdelen waar je diamanten moet betalen om binnen te komen. Ik heb wel wat diamanten (op een of ander manier :?: ) verdient, maar niet bijster veel - heb veel meer ducaten gescoord. Vraag eens aan die expert van je Pris (ik ben echt een leek wat games betreft - volgens mij is dit de eerste ooit die ik speel) of hij achter kan komen of er manieren zijn om aan flink wat diamanten (of in ieder geval meer) te komen zonder ze te kopen.

Op zich vindt ik het spel best leuk en snap het 'globaal', maar vind het niet in alle opzichten super duidelijk, vooral als het gaat om hoe je die punten verdient en het doorgaan naar de volgende niveau. Had het ook leuk gevonden als een kennis van Austen of haar boeken jou een (lichte) voordeel zou geven - op zich is het alleen dingen zoeken - en als het 'dialoog' tussen Elizabeth en Darcy ook meer gespitst was op hun 'echte' karakters. Maar desalnietemin, blijf ik nog even doorgaan - vooral omdat ik nu tegen Pris aan het opboksen ben :devil: !
Ja je kunt die diamanten verdienen door je score te verbeteren... Maar ik heb nu weer 10 minuten gespeeld en dan moet je weer even wachten totdat je meer 'energy' hebt. Net heb ik weer even kunnen spelen. Blijkbaar als je geld uitgeeft, kun je non-stop het spel uitspelen, maar dat ga ik uiteraard niet doen.

Je moet trouwens, als je op bijvoorbeeld 'Gracechurch street' of 'the kitchen' (zijn de enige die ik tot nu toe open heb gespeeld) klikken op 'mastery'. Als je genoeg punten heb verzameld kun je daar een quote uit P&P beluisteren... :-)
LizzyBennet schreef:Ja je kunt die diamanten verdienen door je score te verbeteren
Kijk, ze hebben een beetje 'uitleg' aan het begin gegeven, maar dat werd niet eens genoemd. Bij dit soort dingen vind ik dat ze een 'informatie' knop moet hebben waarachter basis spelregels en instructies in het kort staan. Bijvoorbeeld: kan iemand mij weer even vertellen hoe je volle-scherm beeld krijgt :?: ?

Edit: Hey Karin - nu dat het officieel online is, wellicht een idee om de titel van dit onderwerp te veranderen in iets van: "Jane Austen Rougues & Romance spel"?
Ja, de uitleg had wel wat uitgebreider gemogen! Het werkt ook nog niet allemaal zoals het moet, volgens mij. Ik kreeg net zelfs een uitnodiging voor een challenge tegen mijzelf :lol: . En de uitnodiging van Karen en Marit zie ik wel in Facebook staan, maar niet in het spel.
Karen, rechts bovenin, heel piepklein, zie je twee goudkleurige radertjes. Als je daarop klikt, kun je het scherm groot maken.
Karin schreef:Ik kreeg net zelfs een uitnodiging voor een challenge tegen mijzelf :lol: . En de uitnodiging van Karen en Marit zie ik wel in Facebook staan, maar niet in het spel.
Hahaha! Ja dat had ik ook! :lol:
Ja, er zit nog het nodige aan 'bugs' in. Ik had Pris toegevoegd als 'buurvrouw' - haar beeld verscheen in mijn scherm. Maar bij de volgende bezoek was het verdwenen (ze is er ondertussen weer wel ;) ).

Niet genoeg op TV of Netflix om de Kerstmaand door[…]

Wij zijn bij episode 3 nu. Aangename , sfeervolle […]

Voor mij ook prima! Misschien ook leuk voor Mari[…]

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!