EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Ze mag er dan al zo'n twee eeuwen niet meer zijn, toch is Jane Austen nog regelmatig in de media. Heb je een leuk nieuwtje, weet je wanneer een nieuwe serie op tv wordt uitgezonden? Laat dat dan hier weten!
Alfred schreef:Challenges heb ik wel gezien. Levels? Dan zit ik nog zeker op het basisniveau?! :)
Nou ja, levels, ik weet ook niet hoe ze heten. Maar in de linker kantlijn krijg je steeds een aantal opdrachten van de verschillende karakters. Als je die volbrengt, worden de volgende boeken en scenes 'unlocked'. Dus dan kom je verder in het spel - maar af en toe word ik dus weer teruggezet.
Miss Beth schreef:Haha, ik prijs me gelukkig dat ik al ervaring heb met hidden object-games.
Ik word er al steeds beter in! Maar het is wel lastig zoeken naar een object als ik niet weet wat het betekent :P. En ik zou toch zweren dat ze in de "zoek de verschillen" spelletjes tijdens het spel nog dingen veranderen.... :^)
Diewertje schreef: Nou ja, levels, ik weet ook niet hoe ze heten. Maar in de linker kantlijn krijg je steeds een aantal opdrachten van de verschillende karakters. Als je die volbrengt, worden de volgende boeken en scenes 'unlocked'. Dus dan kom je verder in het spel - maar af en toe word ik dus weer teruggezet.
Miss Beth schreef:Haha, ik prijs me gelukkig dat ik al ervaring heb met hidden object-games.
Ik word er al steeds beter in! Maar het is wel lastig zoeken naar een object als ik niet weet wat het betekent :P. En ik zou toch zweren dat ze in de "zoek de verschillen" spelletjes tijdens het spel nog dingen veranderen.... :^)
Ik kom wel iets verder ja. Terugzetten is mij nog niet overkomen. Wel inderdaad hard nadenken 'wat betekent dat eigenlijk'. En ondertussen loopt de klok verder! Het is wel leuk om te spelen, maar ik hoop op meer variatie en interactie mogelijkheden. De hele tijd objecten zoeken gaat anders gauw vervelen. ;)
Ik heb het spel maanden geleden er weer afgegooid, maar daarvoor stond ik ook soms een tijd stil. Ik kon dan wel door blijven spelen, maar kreeg geen nieuwe opdrachten, spellen, en ook mijn 'diamanten' aantal bleef gelijk.
Volgens mij moet je gewoon wachten tot de makers een nieuwe update klaar hebben voor je weer verder kunt ;).

Niet genoeg op TV of Netflix om de Kerstmaand door[…]

Wij zijn bij episode 3 nu. Aangename , sfeervolle […]

Voor mij ook prima! Misschien ook leuk voor Mari[…]

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!