EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Ze mag er dan al zo'n twee eeuwen niet meer zijn, toch is Jane Austen nog regelmatig in de media. Heb je een leuk nieuwtje, weet je wanneer een nieuwe serie op tv wordt uitgezonden? Laat dat dan hier weten!
Ik weet dat deze thread over de cursus in januari 2010 gaat, maar ik stel voor om het te verlengen. Ik heb me ingeschreven voor de cursus van januari 2011. Vanaf 17 januari duik ik in de achtergronden van JA, en de voorgaande berichten hebben me zeker een goed inzicht gegeven. Dank daarvoor. :clap:
Omdat het een online cursus is, weet ik niet zo goed wat te verwachten, maar de gegeven voorbeelden geven me het idee dat het me wel moet gaan lukken.
Ik heb er in ieder geval erg veel in zin.
Mochten er meer mensen zijn die zich hebben ingeschreven, laat het weten, wellicht kunnen we elkaar motiveren en enthousiasmeren!!
gr. Ilse
Laatst gewijzigd door Ilse K op 29 nov 2010 21:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb het eerder dit jaar gedaan, en vond het ook geweldig. En al 'studeer' ik officieel niet naar een bepaalde academische doel, gaf het wel een 'kick' om studiepunten te verdienen bij Oxford.

Welkom, trouwens, Ilse. Dit is het eerste keer in het forum dat ik je tegenkom. Ik hoop je vaker eens hier te zien.
Yep, first time here. Ik kwam hier via een tweet over de cursus, waar ik met net voor opgegeven heb! Waar al die sociale media ons toch nog kunnen brengen. Leuke site! Kom hier vast vaker!
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Niet genoeg op TV of Netflix om de Kerstmaand door[…]

Wij zijn bij episode 3 nu. Aangename , sfeervolle […]

Voor mij ook prima! Misschien ook leuk voor Mari[…]

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!