EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Ze mag er dan al zo'n twee eeuwen niet meer zijn, toch is Jane Austen nog regelmatig in de media. Heb je een leuk nieuwtje, weet je wanneer een nieuwe serie op tv wordt uitgezonden? Laat dat dan hier weten!
Karin schreef:Het geeft ook goed weer waarom het leuk is om op die manier terug te gaan in de tijd en hoe dat het lezen van de boeken beïnvloedt.
Ik heb hem eindelijk ook kunnen bekijken en ik vond hem geweldig :inlove: ! Precies wat Karin zegt, dit was voor mij een bevestiging en ook even een 'opfrisser' waarom ik deze hobby zo leuk vind.

Het had van mij nog veel langer mogen duren en ik had nog veel meer willen zien :-). Ik vond het wel jammer dat ze alleen of voornamelijk dansers hadden uitgenodigd (althans, dat was mij niet helemaal duidelijk), maar misschien was dat wel nodig ;-).En leuk dat het in Chawton House was opgenomen!

Ook leuk om te beseffen dat de makers dit evenement als heel uniek ervoeren, terwijl wij - misschien niet tot in alle details - dit een paar keer per jaar beleven :-D

Trouwens, kunnen we tijdens het Revérence bal niet zo'n lekkere punch geserveerd krijgen tussen de dansen door :lol: ;-)?
Prinnie's Punch!
(For a party of twenty)

3 bottles Champagne
1 bottle Hock
1 bottle Curaçao
1 bottle Cognac
½ bottle Jamaica rum
2 bottles Madeira
2 bottles seltzer water
4 pound raisins (bloom raisins)
Green tea to taste
To which add oranges, lemons, and rock candy

:drunk: :drunk: :drunk:
ooooo dat wordt een dronken dansje inplaats van een mooi net dansje mmmmm maar yumyieeeee. ik drink niet dus dat wordt wat als ik van jou recept wat neem ihihihi ik zie alle dames al helemaal lallend en met rode oortjes en wangetjes over de vloer heen gaan hahaha
Vannacht om 1.35 gaat de documentaire in herhaling op BBC2. Iets te vroeg voor mij (ik sta iets later op voor een reisje naar Engeland met o.a. een bezoek aan Chawton en Winchester), maar er zullen vast wel liefhebbers zijn. Of je neemt het op uiteraard. ;)
Heb je hem nog steeds niet gezien, John? Wat een traktatie heb je nog in het verschiet!

Niet genoeg op TV of Netflix om de Kerstmaand door[…]

Wij zijn bij episode 3 nu. Aangename , sfeervolle […]

Voor mij ook prima! Misschien ook leuk voor Mari[…]

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!