EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Ze mag er dan al zo'n twee eeuwen niet meer zijn, toch is Jane Austen nog regelmatig in de media. Heb je een leuk nieuwtje, weet je wanneer een nieuwe serie op tv wordt uitgezonden? Laat dat dan hier weten!
Karenlee schreef:Heb je hem nog steeds niet gezien, John? Wat een traktatie heb je nog in het verschiet!
Nee, ik heb 'm nog steeds niet gezien. Ik heb de neiging onderdrukt om 'm op Youtube te gaan kijken. Ik wil 'm in full HD format op onze tv bekijken! :-)
Pride & Prejudice: Having a Ball is ZOOOOO goed! Als je het nog niet gezien hebt, is het absoluut de moeite waarde!

Sent from my iPad using Tapatalk HD
By M3lani3
Onmisbaas voor Jane Austen fans. Een interessant programma om je helemaal in de Jane Austen tijdsperiode te wanen.

In dit programma wordt het uit het Pride and Prejedice Neatherfield ball nageboost. Inclusief locatie, dans, kleding, eten en bijbehorende achtergrond uitleg.

http://www.youtube.com/watch?v=raRnftN91wA

Ik heb met veel plezier gekeken naar dit programma en vond het interessant om te zien wat er allemaal niet bij komt kijken.
Pssst.... Het onderwerp bestaat al... ;)! Het is erg moelijk om de hele site door te pluizen als je een nieuwe topic aan wilt maken, maar daarom is het zoekfunctie rechtsboven erg handig. Zoek gewoon op "sleutel termen" (zoals, bijvoorbeeld, "patronen" of "bonnet" of - in dit instantie - "having a ball") om te kijken of onderwerpen daarover naar boven komen. Maar wij vonden het documentair allemaal (zoals je kan lezen) inderdaad SUPER leuk en interessant.

Niet genoeg op TV of Netflix om de Kerstmaand door[…]

Wij zijn bij episode 3 nu. Aangename , sfeervolle […]

Voor mij ook prima! Misschien ook leuk voor Mari[…]

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!