EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Ze mag er dan al zo'n twee eeuwen niet meer zijn, toch is Jane Austen nog regelmatig in de media. Heb je een leuk nieuwtje, weet je wanneer een nieuwe serie op tv wordt uitgezonden? Laat dat dan hier weten!
Me too! Heb buitenlandse bezoek, maar dat zal me niet tegenhouden!!!
Ik vond het super op sommige fronten, maar slecht op anderen. Meer detail later (het is laat, en ik ben moe). In het algemeen wel altijd geweldig als zo'n aandacht besteed wordt aan het wereld van Austen.
Ik vond vooral het bereiden van het diner geweldig. Zelf vond ik de voorstelling van het bal wat tegenvallen. Maar al en met toch tevreden, misschien had ik er teveel van verwacht.
Ik vond het wel gaaf, het is opgenomen dus ik kan het later nog eens bekijken.
Wat ik wel hinderlijk vond is dat de commentatoren steeds in beeld waren als ze ergens uitleg over gaven. Dat had niet gehoeven voor mij.
Het is wel duidelijk dat ze er veel werk van hebben gemaakt, en flink hun best hebben gedaan om zoveel mogelijk te weten te komen.
Ik hoop dat ze er nog een boek of zo over maken .. Met de recepten ervan ( het water liep me af en toe in de mond ;) ) Ik denk dat daar wel markt voor zal zijn!
ik heb er echt van genoten gisteren avond , van mij mocht de kleding, haar en make-up nog wel uitgebreider in beeld en inderdaad de mensen die het presenteerde waren erg vaak in beeld terwijl je toch zeker wilt genieten van bal de kleding en de rest er allemaal om heen. Vond het ook erg leuk over het diner te zien de hoe en de wat, de regels die ook weer terug kwamen in de andere onderwerpen dat vond ik dat erg leuk aangezien ik nog niet alles weet.

waar ik inderdaad nooit aan gedacht had is dat ze hun schoenen wisselen voor hun dans schoentjes, ik moest daar wel om lachen. :D

al om al een geweldige docu serie , ben daarna heerlijk gaan slapen en heb nog even verder over gedroomd :lol:

xxfemke

Niet genoeg op TV of Netflix om de Kerstmaand door[…]

Wij zijn bij episode 3 nu. Aangename , sfeervolle […]

Voor mij ook prima! Misschien ook leuk voor Mari[…]

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!