EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Ze mag er dan al zo'n twee eeuwen niet meer zijn, toch is Jane Austen nog regelmatig in de media. Heb je een leuk nieuwtje, weet je wanneer een nieuwe serie op tv wordt uitgezonden? Laat dat dan hier weten!
Karenlee schreef:Dan worden we medestudenten, Alfred!

Odette, heb jij toevallig nog steeds de uitgaven die ze zeggen dat je moet kopen? Met 2+ versies van alle Austen boeken in huis, heb ik echt geen zij om geld uit te geven aan nieuwe exemplaren. Het gaat alleen aan de introducties. Zou jij misschien bereid zijn om die voor mij te kopieeren? Zo ja, krijg jij een klein JA verassing van me ;).
Inderdaad! En een slim idee van jou! Em, mag ik zo vrij zijn om aan jou hetzelfde te vragen Odette. Ik kan geen JA verrassing beloven, maar uiteraard wel een financiële vergoeding. En mijn welgemeende dank.
Hoi Karenlee, hoi Alfred,

ik wil graag voor jullie de introducties kopiëren, goh ik word bijna jaloers, zou de cursus graag opnieuw willen doen, omdat ik nu de boeken beter ken, maar ja ik weet niet eens of dat mag of kan. Ik kan de kopieën kostenloos maken, dus ik doe dat graag en voor niets voor jullie. Ik geef jou de kopieën binnenkort Karen, Alfred kun jij mij een PM of e-mail sturen aan welk adres ik de kopieën kan sturen.
Als ik het allemaal zo lees. Zou ik er ook aan willen beginnen, maar ik zit nog met een andere studie. Ik ga eerst die maar afmaken. Laten jullie wel weten hoe het gaat als jullie met de studie bezig zijn?
Karenlee schreef:Moet zeggen dat ik dit nu echt serieus aan het overwegen ben... gewoon het idee om na zo veel jaar weer aan het 'studeren' te zijn (en dan maar liefst bij Oxford). Grappig, hoor.. :D

P.S.:

"Payment successful
Congratulations! You are now enrolled at the University of Oxford.
You will also be sent an email confirming the details of your place on this course."

Hihihihi..... :D
Oh, dat is toch helemaal geweldig?! "You are now enrolled at the University of Oxford" --> Nu ben ik zeker overtuigd, ik ga die cursus ook doen, haha :P

Moet je meteen betalen bij de inschrijving via creditcard of niet...??

x
Wat geweldig dat jullie weer gaan studeren, aan Oxford nog wel! ;)
Krijg ook echt de kriebels maar ik heb daar echt geen tijd voor, ik studeer al aan de Universiteit van Utrecht, ook best een goeie hoor! :P
Heel veel plezier alvast en schroom niet om de nieuw vergaarde kennis hier met ons te delen! :D
Alfred schreef:
Karenlee schreef:Hahaha, Alfred en ik gaan terug de schoolbanken in!
Gaaf he! Als Jody ook de cursus gaat doen, wordt het tijd dat er hier een JA campus/studiezaal geopend wordt!
Dat is een goeie! Zeg maar wanneer jullie beginnen, maak ik er een nieuw onderdeel voor het forum van.
Ik had afgelopen weekend nog een mailtje gestuurd met de vraag of een bepaald niveau Engels nodig was zoals aangegeven bij de cursus. Vandaag kreeg ik de volgende reply:

You would be welcome to sign up for any of our short (level one) online courses. Our short courses are 'open access' and there are no academic pre-requisites, entry requirements and no selection process; applications are accepted on a first-come first-served basis.

We do not insist that applicants hold an English language certification, but warn that they may be at a disadvantage if their language skills are not of a comparable level to those qualifications listed on our website. If you are confident in your proficiency, please feel free to enrol.

Ik denk dat zij standaard de eisen bij alle cursussen vermelden, maar aangezien bij de online cursussen geen kwalificaties nodig zijn, kunnen ze dat daar beter weglaten.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8

Niet genoeg op TV of Netflix om de Kerstmaand door[…]

Wij zijn bij episode 3 nu. Aangename , sfeervolle […]

Voor mij ook prima! Misschien ook leuk voor Mari[…]

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!