EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

De jurken zijn door een kennis gemaakt wiens hobby het is om kostuums te maken. Zij heeft dit geheel kosteloos gemaakt omdat het haar al een plezier deed om mij en mijn reisgenote in de Jane Austen jurken te zien. Er hebben toch aardig wat uurtjes werk in gezeten, maar zij werk met een dusdanig tempo dat ze al na 3x knipperen met je ogen een zoom in heeft zitten lol

De Bonnet is door mij gedaan. Maar de credits van de jurken gaan toch echt naar mijn kennis ;)

Ik hoop jullie (degene die ook naar het festival gaan) over anderhalve week te treffen in Bath. Krijg er steeds meer zin in!
Jaaaaa nog maar een paar dagen en dan begint het festival. We hebben er enorme zin in.
Alles is betaald en we zijn al bijna klaar met pakken!
:dance: Bath here we come! :dance:

Alleen nog een paar dagen werken (lees: buffelen) om mijn onderzoek af te ronden. :^) :sweat:
Ik heb ook erg veel zin in het festival! Mijn koffer is al ingepakt. Moest het wel 2x opnieuw doen voor alles er in paste.
We, m'n goede vriendin en ik, gaan met de Eurolines nachtbus en vertrekken morgenavond. We zijn in totaal 11 uur onderweg......pfff! Maar dat moet je er voor over hebben, voor €17,50 enkele reis.

Naar welke events tijdens het festival gaan jullie?
Odette en ik hebben al kaartjes voor de Pre-Festival get-together vrijdag avond, het Exulstate! concert in de Abby zaterdag avond, en de harp workshop (11:00) en Jane Austen's Women op de zondag. Niet zo veel ingepland, maar in de afgelopen jaren hebben we veel van de andere walks, workshops al meegemaakt. Erg leuk allemaal, maar sommige dingen hoef je geen 2-3x te doen, en is ook wel fijn om een keer meer tijd te hebben om meer van de stad zelf te zien.

Over de lunch na de Promenade - ik had beloofd om rond deze tijd te laten weten of het mindere mensen zouden zijn. Het is nog steeds alleen John en Sas, Ik en Odette, en Johnny en vriend, toch? Zal ik nog even een FB oproep plaatsen om te zien of er nog UK vrienden die alsnog aan willen sluiten, of zal ik het gewoon hierbij laten?
Karenlee schreef:Over de lunch na de Promenade - ik had beloofd om rond deze tijd te laten weten of het mindere mensen zouden zijn. Het is nog steeds alleen John en Sas, Ik en Odette, en Johnny en vriend, toch? Zal ik nog even een FB oproep plaatsen om te zien of er nog UK vrienden die alsnog aan willen sluiten, of zal ik het gewoon hierbij laten?
Je had toch voor 8 gereserveerd? Je kunt altijd kijken of er nog meer Britten aan willen schuiven.

Verder: hoe begint en eindigt dat Pre-Festival Get Together feestje? Moet daarvoor het diner worden verplaatst/afgelast?
Daar zat ik ook aan te denken - was bij jullie uitnodiging vergeten dat we er kaartjes voor hebben. Jullie ook - of niet? De Pre-Fest is van 18:00-20:00. Het is inclusief "nibbles and a glass of wine". Als we van de nibbles afblijven (zijn zowieso nooit om naar huis over te schijven) zouden we daarna (of al eerder om 19:30 uur of zo - we hoeven ook niet voor de hele ding te blijven) kunnen eten. Daarvoor is een beetje vroeg, en heb van Sas begrepen dat het ook nog onduidelijk is hoe laat jullie in Bath zullen arriveren die middag. Wat zijn jouw gedachten hierover?
Voor Gemma en mij is het de eerste keer dat we gaan. We hebben tickets voor:
Pre-festival get-together op vrijdag(heb je dan je avondjurk aan of gewone kleding?), Promenade op zaterdag, You puzzle me exceedingly - lezing op maandag, Jane Austen walk op dinsdag, dansworkshop op dinsdag. Rest van de dagen willen we nog naar Glastonbury Tor (ligt aan vervoer) en Bristol. En sight seeing doen in Bath zelf.
Volgende week donderdag gaan we weer naar huis.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Niet genoeg op TV of Netflix om de Kerstmaand door[…]

Wij zijn bij episode 3 nu. Aangename , sfeervolle […]

Voor mij ook prima! Misschien ook leuk voor Mari[…]

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!