EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Ze mag er dan al zo'n twee eeuwen niet meer zijn, toch is Jane Austen nog regelmatig in de media. Heb je een leuk nieuwtje, weet je wanneer een nieuwe serie op tv wordt uitgezonden? Laat dat dan hier weten!
By Alfred
Ik heb niet de gewoonte om de krant te lezen, maar vanochtend deed de e-paper versie van de Stentor op de ipad het niet, dus ik ging het proberen op mijn laptop. Tot mijn verrassing zag ik op de voorpagina op een van de bijlagen een paginagrote foto van Karin en Monique! En een paar pagina's later een 2-pagina artikel. Ik heb geprobeerd om de pagina's als bijlage toe te voegen, maar ik krijg de melding dat ze te groot zijn. Eerst zelf maar gaan lezen... :) 8)
By Alfred
Ik vind het mooie, sfeervolle foto's. Voor de weinige tekst dat op een pagina past, komen verrassend veel elementen over Jane Austen en de huidige activiteiten aan de orde. Een positieve tekst, dat Jane Austen als een serieuze schrijfster presenteert, maar ook niet voorbij gaat aan het zelf maken van Regency kleding, de bals en (uiteraard) Colin Firth.

Mooi gedaan!
By Alfred
Ik zag het artikel ondertussen op facebook staan. Leesbaar genoeg, of zal ik het alsnog posten?

Odette, sinds 1 april hebben wij geen papieren versie van de krant meer. Scheelt de helft van het abonnementsgeld :) Maar mijn vrouw werkt bij de bieb, en over 2 weken zou de krant van vandaag worden weggegooid. Zij wil het dan wel meenemen, ik kan het vervolgens naar je sturen.
Op mijn werk ligt de Gelderlander, dus net stiekem even tussendoor het artikel gelezen! Echt leuk dat er zo'n groot artikel geplaatst is, mooie foto's en ik ben jaloers op jullie prachtige jurken :inlove:
Groet! Franka
By Alfred
Wel de plaatjes onder elkaar zetten, maar anders werd de tekst zo klein dat het niet meer leesbaar zou zijn.
Bijlagen
2013-04-06 16_00_07-Deventer.png
2013-04-06 16_00_07-Deventer.png (174.95 KiB) 501 keer bekeken
2013-04-06 15_59_40-Deventer.png
2013-04-06 15_59_40-Deventer.png (137.59 KiB) 501 keer bekeken

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!