Maar eerst dus Jacoba lezen. Persuation heb ik intussen er wel bij genomen ...

Beste forumbezoekers, dit forum gaat sluiten. Lees er meer over in het Welkom-topic.
Karin schreef:En dan even heel goed naar de titel kijken, Hetty! (PersuaSion)Tikfout!!! En te snel op Bevestigen geklikt!
Hetty schreef:Tot 2 keer toe?Karin schreef:En dan even heel goed naar de titel kijken, Hetty! (PersuaSion)Tikfout!!! En te snel op Bevestigen geklikt!
Karenlee schreef:Moet zeggen dat ik in laatste post bijna 'Austin' met opzet heb gebruikt, gewoon voor de LOL;).We lusten je rauw!
Miss Mary schreef:Jep!!!! (niet verder vertellen hoor, maar het zat ook verkeerd in mijn hoofd, dus ik tik eerder de t dan de s!!!!!)Hetty schreef:Tot 2 keer toe?Karin schreef:En dan even heel goed naar de titel kijken, Hetty! (PersuaSion)Tikfout!!! En te snel op Bevestigen geklikt!
Karenlee schreef:LOL!!! They're not cutting you any slack, are they Hetty? Be careful when spelling Jane Austen book titles here. Be very, VERY carefulDat heb ik in de gaten. Ik ga oefenen > Persuasion, Persuasion, Persuasion ... Nu al 3x zonder fout getikt. Het komt goed!![]()
.
Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!