EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Vind je Emma leuk? Praat er hier met andere liefhebbers over.
By Merdyff
Mrs. Shakespeare schreef:De uitspraak van Emma op de picknick is ook niet zo schokkend, wel onaardig maar stiekem onwijs gevat. Maar Mr. Knightley vertelt ook later dat de reden dat hij zo kwaad werd op Emma, is dat hij dacht dat dat het bewijs van de invloed van Frank Churchill op haar was en niet haar belediging op zich.
Zegt hij dat in het boek ook? De Jeremy Northam-Mr. Knightley zegt dat inderdaad in de film en daar is dat inderdaad een goede verklaring voor het feit dat hij toch wel een beetje overreageert op Emma's uitspraak, maar ik denk niet dat hij in het boek zo een verklaring geeft. Al neemt dat niet weg dat dat inderdaad waarschijnlijk de verklaring is.
By Diewertje
Oei, dat is het gevaar van de verfilmingen he. Soms weet ik echt niet meer of ik het nou heb gelezen of in een (van de) verfilming(en) heb gezien. Maar aangezien ik nog niet zover ben in het boek weet ik dat het inderdaad van Jeremy Northam-Knightley komt. Ik zal erop letten als ik zover ben!
By Lady Thornball
Mrs. Shakespeare schreef:Oei, dat is het gevaar van de verfilmingen he. Soms weet ik echt niet meer of ik het nou heb gelezen of in een (van de) verfilming(en) heb gezien.
Haha, ja, lastig is dat he :O
Dat heb ik ook vaak en met al die verschillende verfilmingen is het soms ook lastig om te bedenken uit welke verfilming het ook al weer kwam ;)

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!