EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Wat vind je van dit boek? Laat het hier weten!

Op wie lijk jij het meest, Marianne of Elinor?

Marianne
8
30%
Elinor
18
67%
Geen van beiden
1
4%
De hekserige schoonzus, mag dat ook?
Geen stemmen
0%
ik kon niet anders dan kiezen voor marianne!!! :D
ik ben namelijk precies zo!!!!!!!!!!
ik ben al twee keer verliefd geweest op de verkeerde!!!
en steeds weer vertrouw ik die persoon!!!
ben te romantische volgens me familie ;)

gr Julie
Ik ben een echte Marianne,teveel gevoel
vaak tè laat verstand...Maar het is wel zo hoe ouder ik wordt
hoe meer ik (tenminste dat mag ik hopen ;) )mijn verstand eerst maar eens raadpleeg.
Ik ben wel hopeloos romantisch ingesteld.
Soms wel eens een beetje vervelend,
maar het kleurt ook vaak je wereld wel een beetje zonniger.
Het is een beetje vergelijkbaar met een grote bos zonnebloemen..
Maria
Bijlagen
Boeketsunflower2.jpg
Boeketsunflower2.jpg (26.77 KiB) 498 keer bekeken
Ik ben denk ik meer een Elinor. Ik kan niet uitleggen, maar zij spreekt mij gewoon het meest aan!
Niet dat ik een vrouw ben, maar als ik moet kiezen... Elinor spreekt me het meeste aan, maar ik ben toch meer een Marianne - dus iets te (over)gevoelig soms.
Ik lijk denk ik meer op Marianne, ik ben wild, spontaan. Toch zal ik mezelf niet geheel los laten en zomaar met een man mee gaan. Ik wens mezelf meer als Elinor ik herken me in hen beiden eigenlijk. Zorgzame van Elinor en naiviteit van Marianne
Ik heb ook Marianne gekozen. Zij past het meest bij mij, maar net als Lothien probeer ik ook zoveel mogelijk Elinor te zijn! Als je van jezelf weet dat je soms naief en ondoordacht kunt zijn, probeer je er toch iets beter over na te denken :roll:
Ik had het nog niet neergezet zag ik zojuist... Maar ik ben een echte Elinor. Ik denk soms meer met mijn verstand dan met mijn gevoel. Ik kan wel snel verliefd worden, maar ik ben voorzichtig en ook vaak erg verlegen. Ik wacht vaak tot de ander de eerste stap zet. En tja, ik overdenk iedere beslissing vaak wel 100000 keer, dus ik ben echt Elinor. :oops:
Ik denk dat ik een beetje van allebei ben...
Ik ben echt een hopeloze romanticus, maar ik denk overal te veel over na. Ik ga nooit echt op mn intuïtie/gevoel af. Dus misschien ben ik wel meer Elinor. :)

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!